Inlägg från: Hilti |Visa alla inlägg
  • Hilti

Odd Molly för oss inbitna del IV

Frösötös skrev 2010-05-13 15:24:07 följande:
    Tack Duntoffla!!!  En helt annan sak: blir snart galen på alla dessa kopior - vill köpa en Tenfold i chalk av en privatperson som inte har kvittot kvar (ej genom Tradera eller Blocket - jag kommer i så fall att träffa henne personligen) Vilken färg har odd molly-texten på ryggen på en äkta kofta???? Hennes är mörkblå har jag fått veta.
    Om den är i bomull och chalk med mörkblå text är den från våren 2009. Vad jag vet är dessa inte kopierade. Det är vårens med grå text det är kopior på.
    Rätta gärna om jag har fel?
  • Hilti
    Frusna flickan skrev 2010-05-23 10:09:49 följande:
    Tack! Vad roligt. Vilka andra bloggare här tycker att det är okej att jag lägger in er som Bloggar jag läser (läser alla som står listade ovan samt en drös andra härliga mollybloggare som inte finns med ovan). Man måste väl fråga, innan man lägger in det på sin blogg? När det gäller min egen behöver ni inget tillstånd. Jag blir bara glad om ni vill följa min.
    Jag har aldrig frågat och tycker inte man behöver. Jag lägger till dom jag själv vill läsa Du är förresten med hos mig
    Nu en OT fråga, men ni tjejer har alltid koll. Vet någon vart det går att köpa Ester Eleonora scarfs på nätet? Jag vill ha det i creme med brun volang, men lyckas inte hitta hur jag ens googlar för det verkar vara slut över allt.
  • Hilti
    Pokergirl skrev 2010-05-23 21:16:01 följande:
    Är det denna du menar?
    Bina skrev 2010-05-23 21:03:57 följande:
    Ester Eleonora: www.lars-johanna.se/butiken/butiken.cgi?cmd=P... Jag älskar min scarf och fick beröm av en flygvärdinna igår.. jag märkte att hon tittade flera gånger på mig men förstod inte varför förrän hon utbrast: "I LOVE your scarf"
    Stort tack till er båda. Den jag sökte var den i Binas länk så där blev det klick, men nu var jag bara tvungen att ha den du länkade med Pokergirl{#lang_emotions_sunny}
  • Hilti
    Mabimao skrev 2010-05-30 13:01:37 följande:
    den på bilden är från vintern 2007
    Mabimao skrev 2010-05-30 13:00:47 följande:
    Nope......det ser du på emblemet på armen. Men visst är den lik vinterns. Den på bilden är från vintern, 481 Fleur de lys smock embr s/s blouse (info från OM gurun A-K) och i vintras kom den igen och hette 481 voile s/s blouse. Sommarkollektionen hade ingen sådan här alls vad jag vet. 
    Ok, då var det som jag misstänkte. Om du kollar tagen på bilden så är den från Lady Hippie 2010 vad jag kan se... lite skumt.
  • Hilti

Å vad mycket som har hamnat på höstens listaSkrattande

Ni som har koll, finns det kvar någon Chrysalis minigown i almost black på rea någon stans? Jag är som vanlig "lite" sent ute.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV