Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Duntoffla skrev 2010-03-04 18:32:43 följande:
    God kväll!Idag har jag invigt min spoiler underskirt tillsammans med min Full emb smock dress. Fick en hel del kommentarer på jobbet. Kul! Är Crochet knit ALLTID i bomull eller finns även den i ull?
    Mig veterligen i bomull men Freemind har väl ett gäng så hon borde ha stenkoll.

Och förstår att du fick komplimanger. Du är ju sååååå fin i den klänningen.
  • Puffig Pingla
    freakfia skrev 2010-03-04 10:10:51 följande:
    Tjoho! Jag har smygläst lite i tråden utan att skriva något, men nu har jag ett problem jag behöver hjälp med! Bara ni proffs kan hjälpa mig ;)Jag söker Lotta Lotta Long Jacket, i färgen Military. Storlek 4 är ett måste! Har letat som en galning, men jag misstänker att jag har missat nån given mysbutik på nätet... Någon här som har koll?
    Jag vet att Mathilde (Sthlm, Hamngatan) har tagit in mängder och skulle kunna ha kvar. Du skulle kunna ringa till dem. De brukar skicka mot en slant.
  • Puffig Pingla
    Sara Mia skrev 2010-03-05 09:23:31 följande:
    Grattis till Paletten! Den är verkligen to die for. Är själv i samma dilemma angående Arouet shirt. Ibland förbannar jag mig själv för att jag "råkade" prova den. SUCK! Nu vill den inte lämna mitt hjärnkontor. Detta var inte enligt planen (men vad är det?). Frågan är om man vågar vara iskall och vänta till rean?
    Vi får väl tygla varandra på träffen. Eller så får jag hoppas på att en stor finns kvar om två veckor (ska börja bearbeta han den där jag bor med om att det väl är extremt synd om mig eller nåt sånt så jag får lite bistånd ).
  • Puffig Pingla
    Solglimten 06 skrev 2010-03-12 10:35:31 följande:
    Hej,Är det någon här inne som handlat av pearl999 på T? Det är väl hon som har bloggen Odd-Mollyholic? Såg att hon hade lite till salu, och skrev att det var nytt. Trots det har man ju sett flera bilder där hon har på sig plagget i bloggen = då kan det väl inte enbart vara provat och klassats som nytt?Anledningen till min fråga är hur kvaliteten på plaggen är. Är de nya eller beg, men sålts som nya?
    Jag tror inte du behöver oroa dig. Hon brukar köpa hem en bunt kläder, fota dem och sen ångra sig.

Tror hon är extemt kinkig med kvaliten så de är nog i tiptopshape.
  • Puffig Pingla
    Nelliesan77 skrev 2010-03-14 15:23:57 följande:
    Ska man bli lite "misstänksam" när en person säljer väldigt mycket OM kläder på blocket?!Egna tagna bilder förståss...
    Nja, det kan ju även vara någon som fått tag på ett konkurslager och kränger ut. Har en väninna som livnärde sig på sånt ett tag (dock andra märken).

Många har också köpt upp mängder med plagg på OMs utförsäljningar. Vet tex en tjej som köpte 10st stickade kjolar då de var galet billiga på utförsäljningen och sen sålde på tradera med schysst vinst.
    Själv pallar jag inte hålla på med det men jag tycker att det är helt ok om det ger mig möjlighet att komma åt oanvända, äldre plagg.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2010-03-14 21:08:32 följande:
    JAAAAAAAA! Grön kappa MIN!!!! Twill love the back!!!!Var bara tvungen att berätta. Nu är det bara nevigt om den passar, den skall ju vara liten i storleken..... Men om jag behöver en morot för att tappa några pannor är det nog för denna!!!!Har velat ha den läääänge.
    Coolt! Grattis!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV