-
Har inte sett några kopior på den. De misslyckades ju så kapitalt med den röda T88:an så jag tror de skippat rouge.Hilti skrev 2010-05-03 22:26:42 följande:Någon som vet om #227 Alchemistry l/s rouge är kopierad? Jag har den, men har tappat suget efter alla kopior som finns på T
-
Frusna Flickan - paketet kan ju ha fastnat hos tullen också. De lär ju ha blivit överhopade med gods när flygtrafiken släpptes på igen.
Tror inte att det är någon fara.
-
NK hade 0or tidigare idag. Tror de skickar.Tabby skrev 2010-06-21 21:32:11 följande:Någon som som sett Tenfold knit i st 0 i färgen chalk elle svart på rea?
Har reaspanat mig blå nu i två dagar (och inte kunde jag ge katten i att handla heller)
-
Mixit har väldigt mycket i sitt sortiment. Spännande att se hur mycket de släpper på rean.Wivi skrev 2010-06-26 13:50:50 följande:Ngn som har koll på vilka plagg som Mix it har?
Lottalotta long coat fanns i torsdags till 50% så det bådar ju gott till när de släpper resten av rean.
Gråter blod att jag inte är hemma då.Hade min runaway igårDuntoffla skrev 2010-06-26 14:02:37 följande:Ja, Pingla har jag koll på
Ska kika in Katinkas. Precis som du säger kommer väl 50% igång om någon vecka. Jag väntar och hoppas på det bästa.
Såg förresten en Runway dress igår (tror den heter så) vid midsommarfirandet. Shit vad snygg den är! Mycket finare än på produktbilderna. Kände mig sååå fin och fick massa komplimanger. Har varit lite trött i mössan idag men lägger snart ut bild från igår.
-
Öööh? Vad är det här????
http://www.tradera.com/Odd-molly-troja-storlek-2-auktion_162902_114598690
http://www.tradera.com/blus-fran-Odd-Molly-auktion_162902_114873014
Ingen av dessa är mig veterligen odd Molly. Likt förbaskat sitter det etiketter i nacken.
Men om man kollar på den vita finns tex inte produktnamn och citat i nacken.
Scary
-
Bra spaning Ari.Ari Gold skrev 2010-06-26 16:33:15 följande:
Tror faktiskt inte att de tidiga mollysarna hade nr i nacken. Den här minn jag tex. som en tidig molly: www.tradera.com/Odd-Molly-T-shirt-troja-i-stl...
(inte min auktion) och den har ju inget nr eller citat i nacken vad man kan se.
Tycker bara att båda ser så o-molly ut. Men precis som du säger så kan de ju vara från riktigt tidiga kollektioner.
Men det är lite skumt att den här har den här säsongens tag på sig. Men knapparna är tveklöst OM-knappar. -
Wigwam i Dark pink fanns iaf hos Mathilde förra veckan (flera 4or). Vet inte om du bor i Sthlm men annars brukar de vara bussiga och skicka.FruAhlander skrev 2010-06-26 22:13:07 följande:Nu har jag fyndat lite på Ajabaja... Det blev en Bronte i indigo & en Sparkly Remix i chalk. Nöjd!!
Nu är jag bara på jakt efter en Wigwam i dark pink stl.4 & en Lovely Knit i dark blue i stl.3. Tips om vart jag kan shoppa dessa godingar?
Wink hade oxå förresten.
Har inte kollat efter LK i blått så jag har inte noterat om jag sett den. -
Nu Duntoffla finns bild på mig i Runaway i bloggen.
-
De har nog öppet i morgon (finns en länk till Mathilde under reatipsen på min blogg).FruAhlander skrev 2010-06-26 22:45:59 följande:Tack för tipset! Då skall jag ringa Mathilde när de öppnar (på måndag?). Visst är Wigwam normal i storleken?
Jag tycker i alla fall att den är normal i storlek. Velar själv mellan en vit el dark pink. När jag väl bestämt mig kommer den bergis vara slut. -
Då ska du definitivt ha en 2a. Jag gick ner i storlek på min.Pokergirl skrev 2010-06-26 23:06:33 följande:Åh, den är så fin, jag vill verkligen ha en i rött. Hur är den storleksmässigt? Jag pendlar mellan 2 och 3, borde jag ta en 3:a?
Är galet kär i den.