Inlägg från: Frösötös |Visa alla inlägg
  • Frösötös

Odd Molly för oss inbitna del IV

Jontesfru skrev 2010-07-07 17:37:57 följande:

En sån vill jag ha! Det blir när nästa lön kommit!

Den blev det till mig idag. Den var helt underbar. Så mjuk o så passade den mig superduper.

Ajabajakids har öppningserbjudande på i stortsett altt utom prefall. o vad innebär det jo 50%.
    Å jag har också provat den blå i dag men lyckades hålla mig - får se hur det går Förvånad. Nu hajade jag till: Ajabaja 50% - har de en butik också för jag hittar inga 50% i näbutiken????? Vet du i så fall om man kan ringa butiken och be dem skicka?
  • Frösötös
    Jontesfru skrev 2010-07-07 19:00:33 följande:
    Det är bara i butiken de har 50% tror jag. vet inte hur de är med telefon o skicka. numret är 0406115253 prova kan man ju! De hade en hel del. Ska inte själv dit igen den närmsta veckan annars kunde jag fixat det du är intresserad av.

Åh vad jag önskat att T88:an eller checked tunic funnits i lite lilac...
    Tack snälla!!! Ringer dem i morgonGlad
  • Frösötös
    Jontesfru skrev 2010-07-07 21:48:26 följande:
    Fel fel fel NYTT NUMMER!!!!  0761-13 52 53 det är det nya numret.
    Uppfattat Glad Tack igen!
  • Frösötös

Har någon sett Short Mesch Cardigan strl 1 i chalk på rea någonstans?

• Frösötös
    barn05 skrev 2010-07-08 11:22:45 följande:
    Nej tyvärr, sprang förbi en grå men någon chalk har jag inte sett.
    Tack ändå Glad Inser att det är lite optimistiskt att hoppas att jag ska hitta den i chalk hi hi
  • Frösötös
    Bambiblogg skrev 2010-07-08 14:07:59 följande:
    Åh, jag är lite sugen på en sån också och har strl 2.  Men 1000 kr för en använd short mesh känns lite saftigt. Den kostar väl inte så mycket mer som ny?
    Den kostar 1.395 ny - jag har nyss köpt en blå för 945:- hos ETC på Hornsgatan. Jag är ju en 1 när det gäller strechiga överdelar så jag borde låta bli denna och vänta på en 1 i stället Skrattande
  • Frösötös
    barn05 skrev 2010-07-08 23:19:35 följande:
    Du, det fanns massor och jag tog bara med mig två plagg hem så du kan lugnt åka dit imorgon bitti. Det fanns en hel hög med x-stitch om du menar den "chokladbruna" med rosa runt halsen.

Jag var nästan ensam i butik och spenderade säkert 45 min där, två provningar och snackade runt med personalen. Kändes lite lustigt att knalla omkring i en butik med så mycke Mollysar på 50% rea helt ensam. Var är alla??? Det var dock skönt att inte behöva trängas
    Låter helt fantastiskt. Jag har ringt/sprungit in till dem varje dag sedan i söndags för att kolla när de sänker till 50% men orkade inte i morse utan chansade på att de skulle bli i morgon. Jädra typiskt Skrikandes- hoppas mina två span finns kvar !
  • Frösötös

Duntoffla: det vore ju lite kul! Jag är rödblond m hästsvans och har troligen en stor rosig vaxduksväska. Vore kul att ha ngn att prata m om jag kommer innan de öppnat!

• Frösötös

Mathilderapport: massor av kläder kvar - mest i 0-2 och mindre av 3 och 4 - har inte så bra koll på dessa storlekar då jag själv är en 1/2 - och lugnt i butiken när jag var där vid öppningsdags. De har inte alla storlekar framme så det lönar sig att fråga om det finns på lagret.
    MEN de har inte sänkt kappor/jackor så ett av mina span: Drama jacket i powder fick hänga kvar Rynkar på näsan. Dock lyckades jag med den andra: Paririe short strap i chalk - tog näst sista 2:an men det fanns gott om 3:or och ngn enstaka 4 kvar. X-stich i nougat m rosa detaljer fanns flera ex i alla storlekar - lite irriterad att jag inte hade is i magen och väntade utan köpte den till fullpris i våras men men......

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV