• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Pokergirl
    emsiie skrev 2010-08-13 06:56:44 följande:
    Jo, är smärtsamt medveten om det :/ Har för mig att den egentligen har utgått? Är främst bomull jag är ute efter..
    Hittade en auktion på tradera nu; men drar åt mig öronen. Säljaren säljer en del Odd Molly i många olika storlekar. Luktar kopia..Eller vad tror ni? Står att koftan är köpt på Ebay...Mjaa

www.tradera.com/Odd-Molly-Tenfold-Knit-506-Sv...

Jag skulle inte våga köpa den. På ebay kryllar det av kopior. Kom just på att det hängde en tenfold i en butik här i Umeå i förra veckan. Men jag kommer inte ihåg om det var en i strl 2 el 3, tror 3 då jag stod och klämde och funderade. Ring till Dixi, 090-776464,  kanske finns den kvar. Om dom inte kan skicka så be dom lägga undan och inboxa mig så hjälper jag dig.
  • Jontesfru

Är Crochet lovely knit kopierad? Det finns en röd o en rosa ute nu på T o är så sugen...

Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Frösötös
    emsiie skrev 2010-08-13 06:56:44 följande:
    Jo, är smärtsamt medveten om det :/ Har för mig att den egentligen har utgått? Är främst bomull jag är ute efter..
    Hittade en auktion på tradera nu; men drar åt mig öronen. Säljaren säljer en del Odd Molly i många olika storlekar. Luktar kopia..Eller vad tror ni? Står att koftan är köpt på Ebay...Mjaa

www.tradera.com/Odd-Molly-Tenfold-Knit-506-Sv...

Köp INTE. Den här säljaren har vräkt ut Tenfolds i olika färger och storlekar sedan i våras - luktar kopior lång väg Kräks
  • Pokergirl
    Jontesfru skrev 2010-08-13 10:09:58 följande:
    Är Crochet lovely knit kopierad? Det finns en röd o en rosa ute nu på T o är så sugen...
    Crochet ska inte vara kopierad, ännu.
  • Jontesfru
    Pokergirl skrev 2010-08-13 10:18:44 följande:
    Crochet ska inte vara kopierad, ännu.
    toppen! Tusen tack!
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Puffig Pingla
    Frösötös skrev 2010-08-13 10:17:19 följande:
    Köp INTE. Den här säljaren har vräkt ut Tenfolds i olika färger och storlekar sedan i våras - luktar kopior lång väg Kräks
    Måste ju vara jobbigt för honom/henne att hinna prova alla plagg en gång innan h*n säljer dem på T. Detta med tanke på att  samtliga alla säljarens två ziljoner annonser som varit ute har haft kommentaren "endast provad" .  Flört
  • Puffig Pingla
    Jontesfru skrev 2010-08-13 10:09:58 följande:
    Den röda 4:an är trådens "freemind" som säljer så den kan du garanterat lita på.

Men precis som Pokergirl skriver så är den inte kopierad (än). Tror faktiskt inte att de kommer göra det heller med tanke på att den är ganska knepig att tillverka billigt.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV