Frusna flickan skrev 2010-06-10 19:34:51 följande:
FREEPORTRAPPORT
Hej!
Du behöver inte stressa dit om du behöver tänka. Jag var där idag och fick veta att de hade fått in 10 st av allt i alla stl. De skulle få in allt i omgångar med någon veckas mellanrum eftersom det fanns en hel del på HK. Just nu hade just stl 3 nästan gått åt, i alla fall i rött.
Dock måste jag säga att de som hängde där nu var i riktigt dåligt skick. En del var helt spruckna i ryggen eller vid dragkedjan. Samtliga röda långärmade klänningar jag gick igenom (även de på lagret) hade de kritiska sömmarna just vid dragkedjan och det är lite vsårare att fixa. Jag köpte den sista 4:an som såg bra ut till en annan mollytös. Skulle köpt en 3:a också men alla såg illa ut. Strapdressarna var bättre och är inte lika känsliga liksom topen. Köpte en blå till mig i stl 4 och den är verkligen precis så att den funkar, snacka om supersmå i stl alltså. (blusen alltså) Strap-klänningen i stl 3 var ganska rymlig. Knasigt.. Hade tänkt berätta om allt i bloggen men nu har jag ju redan gjort det här.
Jag ställer gärna upp och köper nästa gång jag ska dit men någon annan hinner nog före

Jag shoppade lite mycket idag. Bästa kapet var en marinblå cupcake tank för 220 kr.
Åhhh tack!!
Det låter ju bra att det kommer in ganska mycket så har man en del att välja mellan när du nu är i så dåligt skick. Jag är storlek 1 och de brukar ju dessutom vara kvar lite längre.
Jag får fundera ett tag. Jag är ju så sugen på den där fina runawaywrapen som du visar snyggt på bloggen och det kanske är smartare att investera i ett plagg som inte är så känsligt som saloon kläderna. Men de är ju så himla sööööta å andra sidan