• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Mabimao
    tlillan skrev 2010-02-18 22:55:46 följande:
    YES!! ett klick blev det idag! :) Har ej varit inne här på ett tag, varit sjuk i omgångar o bortrest så har massor att läsa ikapp ser jag. :) Kram på er tjejer!molly-tina.blogspot.com/
    Kram på dig med. Fin färg du valde. Väldigt användbar,
    Är grymt nyfiken på Binas påse......
    Hoppas ni får hålla er friska nu.
  • tlillan
    Mabimao skrev 2010-02-18 23:04:09 följande:
    Kram på dig med. Fin färg du valde. Väldigt användbar, Är grymt nyfiken på Binas påse...... Hoppas ni får hålla er friska nu.
    Tack! :)

Ja, jag hoppas det blir rätt. Velat lite nu att jag skulle ha valt en grey istället. hmm

Visst är Binas påse spännande. :) Den ligger i mitt kök på en stol o bara ser fin ut.

Är tyvärr super förkyld nu och är yr som en höna... inatt kändes det som sängen snurrade, har varit bättre på dagen idag men känner nu igen att det ej är bra. Hoppas vara frisk imorgon.

Nu ska jag lägga mig, natti natti alla söta!
  • Tabby

Hur var det? Skulle butiker få fylla på med Fondadresser i blått, svart och chalk?

• MejaKiZnic
    Mamma2001 skrev 2010-02-18 22:54:23 följande:
    rosa Fondan är sååå fin med ett par ljusa jeans ,med lite sjyssta slitningar!
    Har inga ljusa {#lang_emotions_undecided} har en liggande här med lapp och allt *skäms* {#lang_emotions_embarassed}
    ♥мєℓιηα, ναяנє ∂αg мє∂ ∂ιg äя αℓℓт♥
  • Tindrisen03
    Tabby skrev 2010-02-18 23:20:53 följande:
    Hur var det? Skulle butiker få fylla på med Fondadresser i blått, svart och chalk?
    Vet inte men slut på Mollys lager enl OM-butiken. De får ialla fall inga fler. Skulle gärna hitta en blå i stl 2{#lang_emotions_dreamer}
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • smulan0
    Tindrisen03 skrev 2010-02-18 23:25:35 följande:
    Vet inte men slut på Mollys lager enl OM-butiken. De får ialla fall inga fler. Skulle gärna hitta en blå i stl 2
    är dom  redan slut på country dreams?
  • Sandra G

Ingen som vet om OM butiken i Stockholm har fått i nytt?

• Stargirl

Hmmmm....jag har inte råd med fjärilskoftan känner jag.....FAAAAAAAAAAN. Jag har verkligen stretchat ut mitt klädkonto. Vad göra....jag har några olika val.

Köpa den iaf

Köpa den på faktura och betala om 30 dagar och innan dess sålt av lite gamla Mollysar alt annat som kan bringa in lite pengar (jag köper alltid med kort)

Köpa den från en webshop som tar Amex då betalar jag den också om en månad men ingen risk att glömma bort att betala.

Inte köpa den utan vänta till nästa månad och hoppas att den finns kvar

Vad skulle ni gjort?

• Sandra G
    Stargirl skrev 2010-02-19 08:03:11 följande:
    Hmmmm....jag har inte råd med fjärilskoftan känner jag.....FAAAAAAAAAAN. Jag har verkligen stretchat ut mitt klädkonto. Vad göra....jag har några olika val.Köpa den iafKöpa den på faktura och betala om 30 dagar och innan dess sålt av lite gamla Mollysar alt annat som kan bringa in lite pengar (jag köper alltid med kort)Köpa den från en webshop som tar Amex då betalar jag den också om en månad men ingen risk att glömma bort att betala.Inte köpa den utan vänta till nästa månad och hoppas att den finns kvarVad skulle ni gjort?
    Om du verkligen vill ha den så skulle jag köpa den om jag vore du. Annars så kanske du ångrar dig senare.
  • Stargirl
    Sandra G skrev 2010-02-19 08:19:59 följande:
    Om du verkligen vill ha den så skulle jag köpa den om jag vore du. Annars så kanske du ångrar dig senare.
    Jag kan inte köpa allt...har verkligen väntat på den. Men 1500 pix utöver allt jag köpt är rätt mycket. Kanske ska jag köpa den på faktura och betala om 30 dagar helt enkelt. Kanske ångrar jag mig sedan, det har du rätt i.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV