• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Tindrisen03
    Tindrisen03 skrev 2010-02-19 23:43:11 följande:
    Ok, tack! Lite veli är jag.. vill köpa en till Fonda (har en rosa) men kan inte bestämma mig mellan blå el vit. Är mkt blond med bruna öon..vad tror ni? Tycker nog mer om den vita egentligen men är rädd att jag bli blek i den och att jag snabbt skitar ner mig
    mina "g" är lite glappa på tangentbordet som ni kanske ser
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • MiaAnnette

Hej på er!

Har en liten fråga angående storleken på Grandmas coat, är de stora eller små i storleken?

Sen läste jag att CD inte är så värst poppis, vart kan man annars köpa Grandmas coat?

★(¯`°?.¸ ღ♥ Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯)★ www.kardemummagumman.se ♥ღ¸.?°¯)★
  • mariaw
    MiaAnnette skrev 2010-02-20 00:44:04 följande:
    Hej på er!Har en liten fråga angående storleken på Grandmas coat, är de stora eller små i storleken? Sen läste jag att CD inte är så värst poppis, vart kan man annars köpa Grandmas coat?
    På sidan www.redheofsweden.se finns storleksanvisningar på grandmas coat. Jag beställde en igår{#lang_emotions_smile} Där finns de i lila, almost black och lite powder (den sistnämda som jag beställde...)
  • Pokergirl

Tindrisen: Jag skulle nog välja en blå, men nu är jag livrädd för att kladda ner mig och med en knodd så är man sällan ren längre stunder.

Vad har hänt med Folkart???

* * * Älskade Cornelia 091030 pokergirl.blogg.se * * *
  • Mabimao

Hej Töser, från en insöad!!!!! Herregud vi har så mycket snö att när jag kollar ut på garageuppfarten på bilarna så ser jag bara taket på bilen. NÄR ska det sluta. Lite läskigt med all snö på taket. Och ta sig iväg med bil är inte att tänka på idag...
    Så......att hämta ut min Dudette som kom igår är inte att tänka på , men det i och för sig det minsta av bekymmer nu.
    Nu skall jag ut och skotta igen........och sedan igen.......och igen..........

• fru vanheden
    Hej på er! Har en liten fråga angående storleken på Grandmas coat, är de stora eller små i storleken? Sen läste jag att CD inte är så värst poppis, vart kan man annars köpa Grandmas coat?
    Jag är väldigt nöjd med CD, det har aldrig varit några problem..
    Beställer helst av dem..
    Det är ju så att alla har olika erfarenheter från alla olika nätbutiker..
    Själv väntar jag på mina 2000:- från ajabaja då jag reklamerade min continetnt stitch som var felsydd, vet flera som är väldigt missnöjda med dem..
    Stayhard har jag haft mkt problem med,
    dålig kontakt med redheofsweden,
    Nelly var fruktansvärda..
    Osv..
    Jag råder dig att skaffa egna erfarenheter..

Pokergirl..Undrar också vad som har hänt med folkart..
    Har inte kunnat komma in där sedan igår förmiddags..
    Detta strul med sidan måste kosta dem massor med pengar..
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Mabimao skrev 2010-02-20 10:46:17 följande:
    Hej Töser, från en insöad!!!!! Herregud vi har så mycket snö att när jag kollar ut på garageuppfarten på bilarna så ser jag bara taket på bilen. NÄR ska det sluta. Lite läskigt med all snö på taket. Och ta sig iväg med bil är inte att tänka på idag... Så......att hämta ut min Dudette som kom igår är inte att tänka på , men det i och för sig det minsta av bekymmer nu. Nu skall jag ut och skotta igen........och sedan igen.......och igen..........
    Samma här...Otroligt mkt snö och jag här hur det rasar ner från taket hela tiden..
    Min man är plåtslagare och de har även tagit sig an att skotta på tak nu när det är så här..
    Superviktigt att hålla taken iordning nu när det är så mkt snö...
    (beroende på vad man har för tak och hur man bor vill säga)

Tjejer, har ni läst detta??
    www.expressen.se/ekonomi/1.1888558/lagre-vinst-for-odd-molly
    dsmammor rules
  • isako
    Tindrisen03 skrev 2010-02-19 23:43:11 följande:
    Ok, tack! Lite veli är jag.. vill köpa en till Fonda (har en rosa) men kan inte bestämma mig mellan blå el vit. Är mkt blond med bruna öon..vad tror ni? Tycker nog mer om den vita egentligen men är rädd att jag bli blek i den och att jag snabbt skitar ner mig
    Jag valde blå då jag inte kände mig "pigg och levande" i vitt. Kommer vara suuupersnyggt till osmmaren, men ville ha en som var mer året runt. Den blå är definitivt underskattad! Supersnygg i färgen. Men vit.. ja den är ljuuuvlig! Men som sagt. Såg ut som jag varit vaken i två dagar i sträck i den
  • isako
    Hej på er! Har en liten fråga angående storleken på Grandmas coat, är de stora eller små i storleken? Sen läste jag att CD inte är så värst poppis, vart kan man annars köpa Grandmas coat?
    CD är den butik jag helst handlar av. Har hon så köper jag garanterat därifrån. Vet att några haft lite strul med henne då de ej fått svar och så, men nu har hon anställt en tjej fulltid så förhoppningsvis så händer det inte igen. Dock skall jag säga att hon alltid varit klockren mot mig.

Håller med Fru vanheden - Skaffa dig egna erfarenheter.
    Folkart tycker jag inte om, då de strulat två gånger med faktura
  • Tindrisen03
    isako skrev 2010-02-20 11:27:58 följande:
    Jag valde blå då jag inte kände mig "pigg och levande" i vitt. Kommer vara suuupersnyggt till osmmaren, men ville ha en som var mer året runt. Den blå är definitivt underskattad! Supersnygg i färgen. Men vit.. ja den är ljuuuvlig! Men som sagt. Såg ut som jag varit vaken i två dagar i sträck i den
    Lutar nog åt blå om jag hittar ngn stl 2 vill säga. Kommer att ha en fläck på den vita inom 10 sek för visst sjutton spiller man oftare på sig när man har vitt bara för att..
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV