• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Sandra G
    Stargirl skrev 2010-02-19 08:25:22 följande:
    Jag kan inte köpa allt...har verkligen väntat på den. Men 1500 pix utöver allt jag köpt är rätt mycket. Kanske ska jag köpa den på faktura och betala om 30 dagar helt enkelt. Kanske ångrar jag mig sedan, det har du rätt i.
    Lycka till! Vad du än bestämmer dig för.{#lang_emotions_smile}
  • smulan0
    Stargirl skrev 2010-02-19 08:25:22 följande:
    Jag kan inte köpa allt...har verkligen väntat på den. Men 1500 pix utöver allt jag köpt är rätt mycket. Kanske ska jag köpa den på faktura och betala om 30 dagar helt enkelt. Kanske ångrar jag mig sedan, det har du rätt i.
    jag köpte bluesskirt utöver mina planerade köp, och sen hittar jag drömjackan på trendsales som jag jagat hur länge som helst precis samma kväll! Pust och stön! Hoppas någon av dom inte är så fin som jag tror... Men nu blir det till att lägga ut på tradera. Vilket är lite trist för den marknaden är nog dumpad nu när alla bara vill ha nytt! O andra sidan skönt att man kan få in pengar på det sättet och få balans på klädkontot igen!
  • Sylt
    smulan0 skrev 2010-02-19 11:11:55 följande:
    jag köpte bluesskirt utöver mina planerade köp, och sen hittar jag drömjackan på trendsales som jag jagat hur länge som helst precis samma kväll! Pust och stön! Hoppas någon av dom inte är så fin som jag tror... Men nu blir det till att lägga ut på tradera. Vilket är lite trist för den marknaden är nog dumpad nu när alla bara vill ha nytt! O andra sidan skönt att man kan få in pengar på det sättet och få balans på klädkontot igen!
    ... jag kan hjälpa dig med en av sakerna *fnissar*
  • Tabby
    smulan0 skrev 2010-02-19 07:58:10 följande:
    är dom  redan slut på country dreams?
    Fick för mig at jag läst någonstans att det skulle sys upp fler Fondadressar i gamla färgerna , dock ej rosa för det tyget var slut.
    Stämmer detta eller har jag drömt?
  • smulan0
    Sylt skrev 2010-02-19 11:35:00 följande:
    ... jag kan hjälpa dig med en av sakerna *fnissar*
    missade du släppet på country dreams??
  • storblomman

Måste fråga er om country-dreams. Har reklamerat en tröja och fått den godkänd som reklamation. CD meddelar att de mailat en ny faktura som jag ej fått. När jag efterfrågar får jag svar att de har skickat per post och detta var den 11/2. Fick snabbt en påminnelse på första fakturan medans jag väntade på besked om min reklamation. Vill inte gärna ha en påminnelse igen men känner att jag har tjatat om den nya fakturan så många gånger. Vågar nog inte beställa fler ggr därifrån, verkar vara en rörig "butik", eller?

• brawny
    storblomman skrev 2010-02-19 12:21:51 följande:
    Måste fråga er om country-dreams. Har reklamerat en tröja och fått den godkänd som reklamation. CD meddelar att de mailat en ny faktura som jag ej fått. När jag efterfrågar får jag svar att de har skickat per post och detta var den 11/2. Fick snabbt en påminnelse på första fakturan medans jag väntade på besked om min reklamation. Vill inte gärna ha en påminnelse igen men känner att jag har tjatat om den nya fakturan så många gånger. Vågar nog inte beställa fler ggr därifrån, verkar vara en rörig "butik", eller?
    Jag har haft problem m CD. Hon är snabb att fakturera men inte lika snabb med kreditering. De gånger jag behövt komma i kontakt med henne har jag ringt. Enklast så.

Ring för kommer den en påminnelse och det går ytterligare tid så kommer det inkassokrav. Det är ju trist om det ska gå så långt för att de inte är hjälpsamma.
    Tel: 0703077709
  • Stargirl
    storblomman skrev 2010-02-19 12:21:51 följande:
    Jep, rörig är bara förnamnet. Jag handlar aldrig därifrån fler ggr.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • storblomman

Å nej! Låter inte kul med CD. Väntar in posten idag o se om den kommer! Hur svårt kan det vara liksom!? Annars får jag höra av mig igen. Kanske ska meddela henne att hennes rykte verkar vara lite skamfilat.....

• storblomman

Tipsa mig snälla om de BÄSTA webshoparna! Här i stan finns väldigt dåligt utbud tycker jag så det blir till att handla över nätet.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV