• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Mabimao

Att kolla på 3:ans program Välkommen hem är ju rena rama molly kavalkaden.
    Förra programmet hade hon typ 4 mollysar, och idag ett par st. Och nya.....

• Duntoffla
    Mabimao skrev 2010-09-02 21:32:49 följande:

Att kolla på 3:ans program Välkommen hem är ju rena rama molly kavalkaden.
    Förra programmet hade hon typ 4 mollysar, och idag ett par st. Och nya.....

Ja, jag såg också det. Såg reklamen förut och nu såg jag den långa LK:n.
  • Duntoffla
    gambia90 skrev 2010-09-02 21:49:58 följande:
    En till fråga... vet ni någon nätbutik förutom eshoes, brandos och zoovillage som säljer hunterstövlar?
    Hmm...jag köpte mina via en brittisk butik fast via Ebay. Ska fundera lite vad butiken hetter...
  • One

Längesedan jag hann titta in här...har suttit och läst en stund men allt kan man ju inte ta igen...pust!

Jag undrar om det finns någon här som kan hjälpa till med att hitta

Lux wool pointelle leggings i förmodligen stl. 3 men ev. stl 2 i dark grey??

De ser ut att finnas på Fitt´s and comp. men de är slut där. Har mailat Amy. Likadant på Redheofsweden...

Så: HJÄLP!

• Pythia
    Duntoffla skrev 2010-09-02 21:10:48 följande:
    Bra tips! Nu sitter jag här och fnular på en 327:a jag med i almost black men sen såg jag ju den fina light military i Binas blogg och den ser mkt finare ut i färgen på än på produktbilden tycker jag.Är det ngn mer som köpt den och har bild att visa?
    Jag har ingen bild på den, men jag stod och fingrade på den i light military och det är superhärlig grön färg, rikigt fin, och jag älskar grönt. Men jag valde en brunaktig istället där borderierna inte är så framträdande för jag upplevde det som om de där ljusa broderierna lös upp lite väl mycket. Men det är ju helt olika hur man tycker att det ska vara. Den gröna färgen var i alla fall helt underbar.
  • Pokergirl

Scarf scarf, kom den i år igen eller har vår butik här i stan varit fräcka och hållit på dom och kör dom till fullpris i år igen? Glömde checka tagsen.

Jag är grymt sugen på LK multi, en helt otippad favvo. Men först ska jag invänta long LK, läste någonstans att dom kan komma till veckan. Hoppas!

• Sara Mia
    Duntoffla skrev 2010-09-02 21:46:33 följande:
    Ja, jag såg också det. Såg reklamen förut och nu såg jag den långa LK:n.
    Ååh vad den väckte mitt ha-begär. Jag bara måste ha en sådan. någon som vet när den kommer.?
  • Sara Mia
    gambia90 skrev 2010-09-02 21:49:58 följande:
    En till fråga... vet ni någon nätbutik förutom eshoes, brandos och zoovillage som säljer hunterstövlar?
    Jag såg dem hos nätbutiken www.houseofhedda.com
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV