Pythia skrev 2010-09-02 23:31:09 följande:
Jag har ingen bild på den, men jag stod och fingrade på den i light military och det är superhärlig grön färg, rikigt fin, och jag älskar grönt. Men jag valde en brunaktig istället där borderierna inte är så framträdande för jag upplevde det som om de där ljusa broderierna lös upp lite väl mycket. Men det är ju helt olika hur man tycker att det ska vara. Den gröna färgen var i alla fall helt underbar.
Tack för svaret! Har fått en till bild och det får nog bli en sån så småningom. Synd att den inte fanns på Zoovillage där det var lite rabatt.
nick name skrev 2010-09-03 10:15:50 följande:
Jag ska tydligen inte ha några handskar
Först beställde jag av CD men fick inga (lagersaldo fel), och då var de sen slut i alla butiker.
Sen hittade jag ett par hos Lars & Johanna som jag fick hem nu idag!
MEN! Dessa måste jag reklammera
Den ena handsken är mycket större än den andra, så stor skillnad att det syns med blotta ögat!
Om man betalar 1000 spänn för ett par handskar så vill jag att de är perfekta! Eller vad tycker ni?
Väntar nu på att L&J ska öppna så jag kan ringa dit och få uppgifter om hur jag ska göra, om de har fler på lager eller ej. Med min handskotur så var det väl sista paret.
Dagens glädjeämne är att det är fredag, och jag har på mig den sköna fina wigwam-klänningen i almost black som kom hem igår!
Den är supersnygg!
Jag är size 1-2 och denna tog jag stlk 1 på och den sitter perfekt!
Trevlig helg allihopa!
Åh vad trist det är när det strular.

Klart de ska vara lika stora oavsett om man betalar 100 eller 1000 kr för dem.
Kul att wigwamen satt som en smäck!

Trevlig helg!