-
Den var ju supersnygg på doktorn!! Perfekt färg ju enligt hennes bilder. Det är verkligen toppen att få lite bilder på bloggarna så att man vet. Snacka om djupgående konsumentupplysning!Jontesfru skrev 2010-08-07 10:29:07 följande:Jag tycker den är mycket snyggare än på bilden. Titta in till drmolly jag tycker hennes bilder är bättre än CDs
-
Grattis till Duntoffla!!
-
Hi hi, vad roligt skrivet. Precis så känner jag också ibland när jag får behov!! dvs med ett "harkel" vidhäftatmaruttan skrev 2010-08-07 21:54:09 följande:Jag är också i desperat behov *harkel* av en chrysalis minigown powder i stl 4. SÅ är det någon som har något bra tips så tar jag tacksamt emot det!
-
Är det någon som vet när de olika släppen kommer. Jag går och väntar på sidenklänningarna och LK och jag vill att de ska komma till de vanliga affärerna, typ NK eller Åhléns.
-
Ursäkta min tröghet. Men kan någon länka till bildtråden. Jag hittar den inte när jag söker. Måste lägga in som favorit.
-
Tack så mycket!! Jag är visst lite blind. Vilken mumsig tråd, ska genast kollaMabimao skrev 2010-08-08 11:51:34 följande:Den ligger som länk bland alla andra länkar om Odd Molly högst upp på sidan här i tråden......
-
Tusen tack för infon, då kan jag slappna av i 3 veckor då ;)Bambiblogg skrev 2010-08-08 19:47:12 följande:Lovely Knit ska komma i andra släppet som kommer om ca 3 veckor!
-
Idag besinnade jag mig och köpte INTE en Kettle coat för halva priset för den är ju fortfarande dyr och jag har annat på "listan" denna månad. Men jag går fortfarande och tänker på den. Den satt som en smäck!!
Måste kanske åka och köpa den imorgon ändå. Det är ju otroligt vilka behov man får helt plötsligt!!. Jag får nog stryka något (ett par nya svarta stövlar) på listan denna månad tex.
Fasen vad insnöad man kan bli helt plötsligt. Känner ni igen känslan?
Vad skulle ni rekommendera? Är kettle coaten i rouge användbar i höst eller är den för sommrig/vårig?
Usch vad velig jag är... -
Hej!barn05 skrev 2010-08-10 21:31:29 följande:Var provade du den? Fanns den i stl 4? Jag har aldrig provat den i rött men önskar mig den...även om den bruna nog är mer användbar i höst.
Det fanns bara två st i stl 1 tyvärr... -
Jag är otroligt sugen. Men maken börjar tycka att jag beteer mig lite underligt (mollyholist typ) så om jag tar bilen och åker iväg imorgon förmiddag kommer han att tycka att jag är knäpp.Puffig Pingla skrev 2010-08-10 21:33:12 följande:Den är ju klart höstig...
Så jag hade slagit till om jag hittade den i rätt storlek.
Men jag får väl ta det. Får fundera över natten och hoppas att den är kvar imorgon.
Tack för er input