• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Pythia
    Frösötös skrev 2010-09-23 15:04:58 följande:
    Hi hi kanske måste slinka in på Åhléns eller Mathilde och prova då för jag är ganska bullig upptill Flört
    ja gör det. Jag vill inte vara orsak till att du köper fel storlek Flört
  • Pythia

Nu har jag tänkt ha ett köpstopp, på riktigt.

Jag har köpt ohemult mycket denna höst så nu får det räcka. Det finns inget kvar på önskelistan utom någon av de där sidenklänningarna (Anna SCs) eller den andra med korta ärmar. Men om jag inte får köpa dem för någon form av rabatt kommer jag inte att köpa dem. Basta!!

Undrar hur länge jag kommer att klara det...
    Nej vilken dålig inställning. Jag sätter upp ett riktigt mål på två månader!!! Det blir en riktig utmaning.

Jag kommer dock att hänga kvar här under tiden. Lova att påminna mig om jag börjar vackla.

OK? två månader från den 23:e september då. Nedräkningen börjar NU

• Pokergirl

Pythia: Vi ska hålla koll på dig!

Bonum vinum laetificat cor hominis
  • Jontesfru
    Pythia skrev 2010-09-23 15:16:05 följande:

Jag har köpt ohemult mycket denna höst så nu får det räcka. Det finns inget kvar på önskelistan utom någon av de där sidenklänningarna (Anna SCs) eller den andra med korta ärmar. Men om jag inte får köpa dem för någon form av rabatt kommer jag inte att köpa dem. Basta!!

Nej vilken dålig inställning. Jag sätter upp ett riktigt mål på två månader!!! Det blir en riktig utmaning.

Jag kommer dock att hänga kvar här under tiden. Lova att påminna mig om jag börjar vackla.

jag hänger på ditt köpstopp! Inget mer nu förrän julshoppingen... ni får hålla koll på mig... o jag mig själv.
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Frösötös
    Pythia skrev 2010-09-23 15:16:05 följande:

Jag halv-hänger-på: inget ur de nya släppen men om det dyker upp något på Tradera eller i någon av bloggarna som jag spanat efter har jag dispens Glad
  • Pythia
    Jontesfru skrev 2010-09-23 15:54:03 följande:
    jag hänger på ditt köpstopp! Inget mer nu förrän julshoppingen... ni får hålla koll på mig... o jag mig själv.
    När börjar julshoppingen? Bara så jag har klart för mig hur länge jag ska hålla koll på dig Flört
  • Pythia
    Frösötös skrev 2010-09-23 16:02:55 följande:
    Jag halv-hänger-på: inget ur de nya släppen men om det dyker upp något på Tradera eller i någon av bloggarna som jag spanat efter har jag dispens Glad
    OK

Pythia
    Anna SC
    Frösötös

HOppas att vi inte drar ner varandra i fördärvet utan att vi är starka tillsammans Skrattande
  • Pythia
    Pokergirl skrev 2010-09-23 15:27:09 följande:
    Pythia: Vi ska hålla koll på dig!
    Tack Skrattande
  • Jontesfru
    Pythia skrev 2010-09-23 17:06:34 följande:
    När börjar julshoppingen? Bara så jag har klart för mig hur länge jag ska hålla koll på dig Flört
    1 december är min tanke.

o tror ni inte att Campadre paketet kom idag. Det blir väl till o skicka tillbaka...
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Duntoffla
    Jontesfru skrev 2010-09-23 17:50:51 följande:
    1 december är min tanke.

o tror ni inte att Campadre paketet kom idag. Det blir väl till o skicka tillbaka...
    Jag fick också mitt idag. Typiskt att bägge plaggen fanns också! Råkade ju klicka hem en sak jag redan har hemma. Blir nog att skicka tillbaka det ena plagget.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV