Inlägg från: Bambiblogg |Visa alla inlägg
  • Bambiblogg

Odd Molly för oss inbitna del IV

Duntoffla skrev 2010-07-07 09:35:28 följande:
    Tack för listan men kan inte Mathilde sänka snart?

Ok, så om man har storlek 2 i det mesta (summer of 2007 tunic, superpleated blouse, cupcake long top, LK och Crochet men 3 i exempelvis T88 Smock, bör man då ta 2 eller 3? Är inte storbystad (nu mer än vanligt) men bred över ryggen. Du ser mindre ut än mig rent spontant.
    Den är rätt så töjbar och sitter ju inte alls tajt på mig så du borde nog kunna ha en 2:a. Jag har 1 på cupcake toppar men 2 på LK, Summer of 2007 och Crochet.
  • Bambiblogg
    Frösötös skrev 2010-07-08 14:33:09 följande:
    Den kostar 1.395 ny - jag har nyss köpt en blå för 945:- hos ETC på Hornsgatan. Jag är ju en 1 när det gäller strechiga överdelar så jag borde låta bli denna och vänta på en 1 i stället Skrattande
    Åh, jag bor ju jättenära dom.... borde kika in där och se vad som finns.
  • Bambiblogg
    Wivi skrev 2010-07-08 18:50:33 följande:
    Nu har fitts & co också lagt upp bilder på prefall och fall. Blir bara dyrare och dyrare. Kolla in blusen för 450 dollar, undrar vilka kvalitétskontroller den gått igenom till det priset.
    Jag vet... jag bloggade t.ex. idag om Dish blouse som kommer att kosta 3800 kr... dyrare och dyrare blir det!
  • Bambiblogg
    elma skrev 2010-07-09 09:24:05 följande:
    Ni som har varit på matilde..hade de någon nymph s/s i powder? Den med fyrkantig hals och liten kort ärm....det var upptaget när jag ringede. Försökte både på plan 1 och plan 2. Vilket är det egentligen man ska ringa?
    Plan 1 är den våningen som har Odd Molly!
  • Bambiblogg
    alias skrev 2010-07-11 19:23:05 följande:
    Jag köpte en idag också, en röd ... Kunde inte motstå till det priset. Lite annat smått och gott blev det också ... bla grandmas i blått, två underklänningar, två antidote frill, ett hatehate tee linneen och lite till  - allt till 50%.

Jag brukar säga det varje år, jag ska sluta handla till fullpris. Och det känns som det finns mer och mer kvar för varje säsong också.

Fonda på halva priset på åhléns, t. ex.

Men, det är ju så svårt att hålla sig ...
    Ja, Livingloving dress är för ljuvlig. Jag är sååå glad att jag fick tag på den till 50%, har hunnit använda den massor och har redan tvättat den då jag råkade spilla rödvin på den  *ooops*  (men det gick bort!). Har fått hur många komplimanger som helst för den... säsongens bästa köp!!!
  • Bambiblogg
    MrsFreckles skrev 2010-07-12 11:41:44 följande:
    Här fyndas det, kul! Har nu också blivit sugen på en första grandmas men de verkar slutsålda i onlineshopparna. Kommer det nya grandmas i höst eller kommer de bara till våren?
    Det kommer inga i höst... tyvärr...
  • Bambiblogg
    Skrutteruttan skrev 2010-07-14 19:17:43 följande:
    Mini-Mollyträff  i samarbete med Smultrongården den 28 augusti!
    Läs mer här!

skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/2010/0...

Du behöver inte ha en blogg, bor du i Örebro med omnejd är det enkelt att ta sig dit! Bor du långväga och vill ha hjälp med tips på hotell, hör av dig!

Anmälan här: 
    [email protected] 
    Jag är lite sugen på att komma till Örebro, vore skoj! Får se lite hur jag mår bara...
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV