MSK skrev 2011-03-19 14:03:59 följande:
Måste bara få beklaga mig. Är en sådan som mest följer denna tråd annars
Beställde från en viss webshop, det såg ut att bli fel storlekar (köpte 2 plagg i 2 olika storlekar) så skrev det i kommentarfältet.. Sen mailar jag dem också så det inte ska bli fel, 2 gånger, en gång via hemsidan och en via en annan mail.
Nu, 2 dagar efter så få jag en återbetalning, då hälften av varorna är slut och har varit det flera veckor enl supporten, men man kan i detta nu fortfarande beställa dessa på deras hemsida!
De plagg som inte är slut har skickas 2 st i samma storlek, en kappa, och sen trodde de jag hade beställt 11 (!!) klänninger i samma storlek men de hade bara 3 så de har skickats. Sen såg jag att de hade skickat en kofta i samma färg, fast jag beställde den i två olika färger, då får jag till svar att den är slut i den andra färgen, jaha, så då skickar man samma kofta x 2?
Om man ser att de har fått för lite pengar skickar man väl bara inte, då kollar man väl innan varför jag har betalat ett visst belopp? Nu tog de en del avpengarna jag skulle fått tillbaka för varorna jag ville ha för att betala dessa. Sen har de skickat fel varor också.
Suck. Där handlar jag nog aldrig igen, och vad ska jag göra med alla plagg som jag betalat för i fel storlek? GAH.
Hänger inte helt med men det låter ju skitrörigt. jag skulle hur som helst kontakta butiken och rett ut det hela. Självklart ska ju inte du ha massa plagg som du inte beställt.