• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Frusna flickan
    MSK skrev 2011-03-19 14:03:59 följande:

Måste bara få beklaga mig. Är en sådan som mest följer denna tråd annars
    Beställde från en viss webshop, det såg ut att bli fel storlekar (köpte 2 plagg i 2 olika storlekar) så skrev det i kommentarfältet.. Sen mailar jag dem också så det inte ska bli fel, 2 gånger, en gång via hemsidan och en via en annan mail.
    Nu, 2 dagar efter så få jag en återbetalning, då hälften av varorna är slut och har varit det flera veckor enl supporten, men man kan i detta nu fortfarande beställa dessa på deras hemsida!
    De plagg som inte är slut har skickas 2 st i samma storlek, en kappa, och sen trodde de jag hade beställt 11 (!!) klänninger i samma storlek men de hade bara 3 så de har skickats. Sen såg jag att de hade skickat en kofta i samma färg, fast jag beställde den i två olika färger, då får jag till svar att den är slut i den andra färgen, jaha, så då skickar man samma kofta x 2?
    Om man ser att de har fått för lite pengar skickar man väl bara inte, då kollar man väl innan varför jag har betalat ett visst belopp? Nu tog de en del avpengarna jag skulle fått tillbaka för varorna jag ville ha för att betala dessa. Sen har de skickat fel varor också.
    Suck. Där handlar jag nog aldrig igen, och vad ska jag göra med alla plagg som jag betalat för i fel storlek? GAH.

Jag tappade bort mig någonstans i mitten.. Verkar skitjobbigt. Hade inte handalt där igen. Man blir ju lite nyfiken på VAR det är du har handlat.
  • Amelié77

MSK - jag hängde inte heller med i alla svängarna, men det lät ju inte direkt som om de hade nån koll i den butiken!

• Duntoffla
    MSK skrev 2011-03-19 14:03:59 följande:

Måste bara få beklaga mig. Är en sådan som mest följer denna tråd annars
    Beställde från en viss webshop, det såg ut att bli fel storlekar (köpte 2 plagg i 2 olika storlekar) så skrev det i kommentarfältet.. Sen mailar jag dem också så det inte ska bli fel, 2 gånger, en gång via hemsidan och en via en annan mail.
    Nu, 2 dagar efter så få jag en återbetalning, då hälften av varorna är slut och har varit det flera veckor enl supporten, men man kan i detta nu fortfarande beställa dessa på deras hemsida!
    De plagg som inte är slut har skickas 2 st i samma storlek, en kappa, och sen trodde de jag hade beställt 11 (!!) klänninger i samma storlek men de hade bara 3 så de har skickats. Sen såg jag att de hade skickat en kofta i samma färg, fast jag beställde den i två olika färger, då får jag till svar att den är slut i den andra färgen, jaha, så då skickar man samma kofta x 2?
    Om man ser att de har fått för lite pengar skickar man väl bara inte, då kollar man väl innan varför jag har betalat ett visst belopp? Nu tog de en del avpengarna jag skulle fått tillbaka för varorna jag ville ha för att betala dessa. Sen har de skickat fel varor också.
    Suck. Där handlar jag nog aldrig igen, och vad ska jag göra med alla plagg som jag betalat för i fel storlek? GAH.

Hänger inte helt med men det låter ju skitrörigt. jag skulle hur som helst kontakta butiken och rett ut det hela. Självklart ska ju inte du ha massa plagg som du inte beställt.
  • MSK

Förlåt jag blev nog lite rörig.. Men över 3000 kr är draget från mitt konto och packet på väg. Nu svarar de inte på mail heller. Får se om de svarar imorgon när det är vardag.

• Duntoffla
    smulan0 skrev 2011-03-20 07:33:33 följande:
    samma säljare som  jag köpte tootsie coat av så jag kan lova att hon är seriös!
    Ja, hon skrev att hon köpt den i outleten. Älskar den kjolen!
  • Pokergirl

Jag vill också veta vilken webshop det.

Bonum vinum laetificat cor hominis
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV