• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • alex2010

Någon som vet hur timeless #242 w/o belt sitter på? Jag är rädd att jag ska se pluffsig ut iom att klänningen är skuren över bysten.

Tack för den hjälp jag kan få!     

• h80
    Sylt skrev 2011-03-15 17:38:12 följande:

Det har funnits (finns?) massor av kopior på denna kjol. Jag hade inte "vågat" köpa denna modell utan att säljaren kan visa kvitto. Sorgligt men sant... 

jag struntade i att köpa den, inte roligt att köpa en ev. kopia
  • Sylt
    h80 skrev 2011-03-16 21:52:20 följande:
    jag struntade i att köpa den, inte roligt att köpa en ev. kopia
    Tråkigt med alla dessa kopior och lika trist att man skall behöva misstänka plagg som kanske är äkta.
     Hoppas att du hittar en kjol snart!
  • 82an

Tack till er som berättade att grandman var stor i storleken!!! 2an är nästan för stor. Men den är ljuvlig. Är så nöjd att jag valde apricotfärgen

• Helle

OT men idag fick jag hem mina Calou och åh vad fina och sköna det var. Det är nästan så jag kan tänka bort de extra centimetrarna som jag blir

Det kan nog till och med komma hem ett par till innan sommaren börjar Även om mannen undrade när jag tänkt använda dem - på jobbet el hemma? Ja träskor har man ju liksom inte så ofta. (mannens kommentar)  

• Duntoffla
    Helle skrev 2011-03-18 21:14:41 följande:
    OT men idag fick jag hem mina Calou och åh vad fina och sköna det var. Det är nästan så jag kan tänka bort de extra centimetrarna som jag blir

Det kan nog till och med komma hem ett par till innan sommaren börjar Även om mannen undrade när jag tänkt använda dem - på jobbet el hemma? Ja träskor har man ju liksom inte så ofta. (mannens kommentar)  
    Kul att du gillar dem. Det är lätt att börja samla

Och några extra centimetrar är väl trevligt? 
  • Helle
    Duntoffla skrev 2011-03-18 21:35:47 följande:
    Kul att du gillar dem. Det är lätt att börja samla

Och några extra centimetrar är väl trevligt? 
    Njae. jag klarar mig ganska bra redan med mina 182 cm  
  • MSK

Måste bara få beklaga mig. Är en sådan som mest följer denna tråd annars
    Beställde från en viss webshop, det såg ut att bli fel storlekar (köpte 2 plagg i 2 olika storlekar) så skrev det i kommentarfältet.. Sen mailar jag dem också så det inte ska bli fel, 2 gånger, en gång via hemsidan och en via en annan mail.
    Nu, 2 dagar efter så få jag en återbetalning, då hälften av varorna är slut och har varit det flera veckor enl supporten, men man kan i detta nu fortfarande beställa dessa på deras hemsida!
    De plagg som inte är slut har skickas 2 st i samma storlek, en kappa, och sen trodde de jag hade beställt 11 (!!) klänninger i samma storlek men de hade bara 3 så de har skickats. Sen såg jag att de hade skickat en kofta i samma färg, fast jag beställde den i två olika färger, då får jag till svar att den är slut i den andra färgen, jaha, så då skickar man samma kofta x 2?
    Om man ser att de har fått för lite pengar skickar man väl bara inte, då kollar man väl innan varför jag har betalat ett visst belopp? Nu tog de en del avpengarna jag skulle fått tillbaka för varorna jag ville ha för att betala dessa. Sen har de skickat fel varor också.
    Suck. Där handlar jag nog aldrig igen, och vad ska jag göra med alla plagg som jag betalat för i fel storlek? GAH.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV