• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Sara Mia

Hallå!
    Är det ingen hemma här ännu? {#lang_emotions_smile}

• Stargirl
    Sara Mia skrev 2010-02-08 16:27:57 följande:
    Hallå!Är det ingen hemma här ännu?
    Verkar inte så...folk har kanske glömt Odd Molly
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Minatre

En till som är hemma. Inget av OMs senaste släpp har lockat mig....(än så länge). Har shoppat desto mer till barnen nu när alla reor är i gång. Gillar att fynda till 50% rea

Ska lägga ut lite OM kläder på T tänkte jag. Det hänger alldeles för mycket i garderoben som inte bli luftade... Hur gör ni? Sparar ni era kära OM kläder eller har ni lätt för att slitas ifrån dem? Själv har jag inga problem att byta ut plagg om de ändå inte blir använda men märker att kläder från äldre kollektioner är mer svårare att släppa tag om...

• Sara Mia

Jag ska också lägga ut några plagg som inte används, men jag funderar på att avvakta till det våras eftersom de är mer sommarbetonade. Får för mig att man kanske får ut lite mer för dem då. Eller spelar det ingen roll?

Är sedan rätt sur om ryktena stämmer. Enligt flera bloggar så dyker det upp allt fler plagg som finns med på OM:s hemsida som enligt uppgift inte ska prodceras. Jag har inte många favoriter denna vår och sommar, men en av de största var en supersnygg kjol, # 191 Happy monday skirt i färgen military. Den var ett givet kort för mig. {#lang_emotions_frown} 

• Morty
    Minatre skrev 2010-02-08 16:57:29 följande:
    En till som är hemma. Inget av OMs senaste släpp har lockat mig....(än så länge). Har shoppat desto mer till barnen nu när alla reor är i gång. Gillar att fynda till 50% rea Ska lägga ut lite OM kläder på T tänkte jag. Det hänger alldeles för mycket i garderoben som inte bli luftade... Hur gör ni? Sparar ni era kära OM kläder eller har ni lätt för att slitas ifrån dem? Själv har jag inga problem att byta ut plagg om de ändå inte blir använda men märker att kläder från äldre kollektioner är mer svårare att släppa tag om...
    Sara Mia skrev 2010-02-08 17:08:23 följande:
    Jag ska också lägga ut några plagg som inte används, men jag funderar på att avvakta till det våras eftersom de är mer sommarbetonade. Får för mig att man kanske får ut lite mer för dem då. Eller spelar det ingen roll? Är sedan rätt sur om ryktena stämmer. Enligt flera bloggar så dyker det upp allt fler plagg som finns med på OM:s hemsida som enligt uppgift inte ska prodceras. Jag har inte många favoriter denna vår och sommar, men en av de största var en supersnygg kjol, # 191 Happy monday skirt i färgen military. Den var ett givet kort för mig.  
    Då får man hålla koll på om det är något intressant. Fast jag vet ju inte vad ni har för storlekar...Sara Mia du är väl en 1:a så då blir det inte många plagg som skulle kunna passa mig....{#lang_emotions_dreamer} Har ingen aning om vad ni heter på Tradera iofs.

Det är så himla trist. Verkar som många varit väldigt försiktiga i sina beställningar (affärer alltså). Kan det vara p g a  den ekonomiska krisen kanske? På andra släppet nu har jag shoppat en Livealot blouse. Ser fram emot att få hem den.
  • Kajsan

Ser att Milk&Honey kommit med nyheter, men även denna gång struntat i att beställa strl 4 i något, trist , där förlorade de mig som kund

Jo just det!
  • Skrutteruttan
    Hallå där {#lang_emotions_flower}

Två av mina önskeplagg har utgått, happy monday skirt och sugar trousers *deppar*

Hoppas på Ajabajaleverans imorgon! Och när kommer Swedish hasbeens sommarskorna som jag beställde förra veckan tro...Förra gången jag beställde gick det supersnabbt!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • smulan0
    Kajsan skrev 2010-02-08 17:41:01 följande:
    Ser att Milk&Honey kommit med nyheter, men även denna gång struntat i att beställa strl 4 i något, trist , där förlorade de mig som kund
    Du får åka till Kids and friends istället och fynda ett par pow pants till 70% rea som hänger där i stl 4!
  • Mabimao

Men om ingen affär köper in plaggen så kan de väl inte produceras?
    Om de inte väljer bara sin egen flagship store då. Och det kan man ju tycka att de skulle göra, men som jag förstått det rätt så har inte ens de allt av det som görs.....

Det dåliga ligger väl mest i att de är med bland produktbilderna.....varför inte bara visa det som verkligen produceras undrar jag

Nu var det inget jag absolut ville ha, men nog tror man att det som kom på bilderna skulle finnas. Den enda förklaringen man skulle köpa vore om något gått galet i produktion, eller visa sig bli fel på plaggen eller så.....

Ja, tråkigt är det hur som......

Varför ha produktbilder när det finns saker som inte görs och saker som inte är med där alls (färger på en del plagg)......minns jackan som inte fanns bilder på förrens jackorna funnits ett tag, knepigt.

Gud vad jag svamlar, sorry

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV