30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Hur gick det TT??
Hur gick det TT??
Kul att höra om alla eras tankar om KUB, jag tror iaf vi alla kan vara överens om att det där med fosterdiagnostik inte är så lätt minsann...
Det gick fint idag!!! Som vanligt var jag helt säker på att det skulle ha gått åt h**vete igen, nästan hyperventlierade igår kväll då jag var så orolig. Men liten lever och verkar må bra!!! :) Och vi fick fina risksiffror så vi behöver inte ta ställning till någon vidare fosterdiagnostik. Hälsade på lillebror och lillasyster efter KUBen (de bor i staden därUL gjordes), och de blev såklart superglada. I helgen ska vi berätta för övriga familjen. 
Jag trodde verkligen aldrig att jag någonsin skulle komma såhär långt, och jag hoppas innerligt alla ni goa tjejer  skall få en graviditet som vill stanna kvar!!!  Nu ska jag bara pusta ut, det ar varit en lång dag, 7 timmars körtid + spänningar och oro. 
Kram till er alla och stort tack för erat stöd!
Hej alla!
Jag är lite tyst och trött.. är in och läser men håller inte riktigt isär allt som skrivs... Mår hemskt illa på kvällar/nätter och sover därför såklart kasst... kräkas nattetid är ju halvsmart...
På tisdag är det dags för nästa vul... är 10+2 då och vansinnigt nervös såklart.. vid mitt MA i våras så gick jag aldrig så långt.. eller det upptäcktes ju först i 11+4 men avstannade i v 9 troligtvis.
Jag TROR att det är som det ska... iaf med en utav dem för jag har mer symtom.. väldigt känsliga bröstvårtor, mår illa och har växtvärk... drar och spänner som sjutton emellanåt...
 Håller tummarna  för dig på tisdag! Det har gått BRAAAA!!! Två små med hjärtslag och 3-4 dagar före i storlek räknat från senaste mens. Tjock skiljevägg mellan dem och det skiljer bara en dag mellan dem storleksmässigt ! Kommer bilder senare! :)
Ahhh sorry mojutten, tänkte mig inte för. :(
Jag ber återigen om ursäkt om jag sårat någon och lämnar nu tråden..
Önskar er all lycka allihopa. Även om jag "bara" kämpat sedan november 2009 så vet jag hur det känns när det går åt helvete om och om igen...