• TheLove

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Som jag svarade på inatt så nej du kan börja idag!

• TheLove
    Juliii86 skrev 2010-04-24 14:49:48 följande:
    Det kan ju vara så att det inte har rosenroot där dom bor men man kan ju kolla försäkerhetenskull Det var en från en annan tråd som sa att hon köpte rosenroot i ÖoB där hon bor.
    Nej tänkte bara att turen dit kostar pengar så även om det är billigt att köpa där så kostar bensinpengar plus att man hittar så mycket annat kul där inne med ;)
    sugröret skrev 2010-04-24 23:25:53 följande:
    Min tablett vart tagen lite väl sen tidag..men hoppas den räknas ändå... har inte varit hemma och det kändes lite fånigt att jag skulle plocka fram ett piller mitt i allt. Orkar inte förklara något så jag väntade tills jag kom hem istället helt enkelt..
    Då säger man: "Jag ska bara gå på toan" och går in och sväljer en tablett :)
  • TheLove

Ja gör det!
    Spelar ingen roll om du glömmer någon gång heller och tiden på dygnet spelar inte heller någon större roll.

Vilka rr köpte du sen då?

• TheLove
    rontgensyrran skrev 2010-04-25 08:28:27 följande:
    Det spelar ju roll för nattsömnen iaf. Tar man dem för sent så är det lätt att få sömnsvårigheter då de har en uppiggande effekt. Jag fick gå ner till en per dag för att de påverkad mig.
    Jaha! Det har jag inte märkt. Jag har tagit sista tabletten sent på kvällen... Då ska jag vara tyst =)
  • TheLove

tydligen har jag fått mens nu, 5 dagar för tidigt... lustigt och tråkigt :(

• TheLove

Jag tar två om dagen men har ju inte plussat än. Eller jag drömde att jag gjorde det inatt, kanske ett gott tecken? :P å andra sidan har jag mens nu... Så kan inte plussa förrän om typ 3-4 veckor :P

• TheLove
    sugröret skrev 2010-05-03 12:37:55 följande:
    Okej..ååh det är faktist rätt härligt att drömma att man är gravid. Fast man vill ju helst bli det i verkligheten såklart :P Mådde du illa efter ca 10 dagar efter att du börjat med RR?
    Jo fast jag kunde inte njuta (i drömmen) för jag var så rädd för tidigt mf. Vilket jag faktiskt hört kan öka om man blir gravid med rr, dock vet jag ej om det stämmer men det skrämmer mig lite.

Jag mådde inte illa av rr. jag kommer inte ihåg om jag kände nått speciellt....
  • TheLove

Jag har förstått det som så att man lättare blir gravid och att ett icke livsdugligt foster därför lättare fäster. om du fattar hur jag menar. Detta är alltså INGEN fakta utan bara nått jag fått för mig...

• TheLove

Jag tror som jag skrev... men jag vet ju inte... Hoppas jag har fel...

• TheLove
    Sommaren2005 skrev 2010-05-04 08:19:23 följande:
    Tack Jag hoppas också. Så mycket att jag blir helt matt. Ja, det var jobbigt med mf även om det var väldigt tidigt. Vi har ju väntat så länge, så länge på ett plus....... 2 per dag, har jag ätit hela tiden (artic root, de på apoteket). Och de två första månaderna jag åt rr kände jag av äl JÄTTEMYCKET. Men denna månad kände jag det knappt, eventuellt en liten timme. Får se vad det innebär...
    Jag kände också äl jätte tydligt  förra gången (första med rr) Får se hur det blir denna gång. Får hoppas att det inte spelar roll hur mycket äl känns för att man ska bli gravid :) Håller mina tummar för dig!
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!