Inlägg från: Lilla fröet |Visa alla inlägg
  • Lilla fröet

Carlanderskatöserna del 19

det låter lovande med menopur..det ska ju jag ha nästa gång

Mamma till världens finaste tjej (vill du kolla hos mig så säg till
  • Lilla fröet

kryddan, stort grattis
    majsanna..hoppas på bättre reslutat i mon
    fru naftra..såklart blandade känslor, men oxå skönt att få det avklarat...

O alla andra såklart, önskar jag lycka till

jag brukar ju ligga mellan 28-30 dagar, nån gång 32, nu e jag på dag 33, brukar den krångla efter ivf? Säkert individuellt iofs..men man vill ju alltid höra andras tankar

• Lilla fröet

starkt + i  morse
    på naturlig väg..åh jag kan inte sluta skaka...hoppas hoppas detta går vägen nu, 5 g gillt

• Lilla fröet

jag käkar ju en medicin oxå, tryptizol..den ska man ju inte äta när man e gravid, bör jag ringa CA o fråga kanske?

• Lilla fröet

ja, det känns helt sjukt...har haft 3 mf, så jag känner mig ju inte så säker såklart..det gör väl ingen some  i denna karusellen. Jag har end el problem som jag åtgärdade sist i maj..så nu hoppas jag starkt på att detta ska funka. Läste på den, o det står att det finns risk att fostret påverkas o jag vet att man inte ska äta den under graviditet, men det står oxå att man ska trappa ner o inte sluta tvärt...lurigt det där, ska man ringa Carlanderska tro?

• Lilla fröet

hej på er alla, tack så mycket, men håll tummarna..jag har ju haft 3 mf genom åren så det e svårt att vara positiv, men samtidigt så flyger ju tankarna iväg, på när det ska bli o man planerar..allt på 12 tim...
    har idag vart kontakt med på CA o min läkare med medicinen, ska dit i mon o tala med  dom, o fick sen en etid till CA den 20, då har jag precis gått 6 fulla veckor..känns inte det väldigt tidigt? PÅ Sahlgrenska ville dom man skulle vänta till 8 fullgångna veckor.

Nu är ni insläppta på min sida tjejer

tänker på er alla som har nåt i görningen, kram på er

• Lilla fröet

oj oj oj..jösses vad det har skrivits här, har vart borta hela helgen o strömavbrott igår ett par timmar, sjukt barn, så jag har inte hunnit läsa, men jättegrattis till dig Cotton
    Va tråkigt Sidney..men som sagt ,man får glädja sig åt det underbara barn man har hemma, även om det känns tungt iaf..vet så väl.

O alla andra, lyckönskningar med ruvning, plock o en stor kram till er alla som kämpar på

• Lilla fröet

hej va det går här läser hela tiden men kommenterar inte så mycket!!
    Kryddan, hur långt har du kommit i graviditeten? Jag ska oxå dit på vul den 7, spännande..men jag vågar inte rto på att det ska gå bra, e helnojjig, men jag e oxå trött, illamående o molvärk av o till...
    Hoppas det går bra för oss alla i tråden, så vi får en bebis
    O mon e det min tur att jobba hela helgen..13 tim i mon..kommer va som en urvriden trasa i mon

Ha en go helg o välkomna hit ni som e  nykomna  

• Lilla fröet
    Fylgja skrev 2010-12-18 17:35:31 följande:
    Huvva - låter så lagom kul med ett 13-timmarspass i julstressen! Särskilt om du inte mår så toppen. Vi har just bärgat hem julmaten - det räckte för att ta knäcken på migCool

Jag är bara i 5+3, eller nåt sånt, du har väl hunnit lite länge va?
    ja, dagen har gått jättefort, har alltid så mycket o göra plus att jag fick besök av min man o dotter, fikade en stund sen hjälpte hon sin mamma i frukten härligt med lite hjälp
    Jag e i 6+0 idag, så vi e lika, men jag har så sen äl så jag e säkert ungefär som dig, men enligt sista mens så e jag där iaf o det känns ju alltid bättre såhär i början att vara lite längreCool
    Är ganska glad att jag inte mår så bra faktiskt, det känns bra på nåt sätt!!

Lito, du är insläppt

fru Naftra, klart att det ska firas, visst blir man sååå stolt över dom små
  • Lilla fröet

sidney..jag kan inte lägga till dig, men kan du komma in på min sida?

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19