När packade ni bb-väskan?
Jag går in i vecka 29 på tisdag och än är det ju ett bra tag förhoppningsvis tills man ska ta bb-väskan i handen och åka in men jag undrar när ni packade er väska så den var i princip klar?
Jag går in i vecka 29 på tisdag och än är det ju ett bra tag förhoppningsvis tills man ska ta bb-väskan i handen och åka in men jag undrar när ni packade er väska så den var i princip klar?
Jag packade innan jag for till förlossningen och kommer att göra så även denna gång. Har skrivit en lista på det som ska tas med så att sambon kan packa åt mig om det skulle behövas.
Jag är gravid i vecka 39 och tänkte packa väskan i morgon.
Hur stor blev er packning?
(Ungefär i väskor mätt....)
Jag får min till en träningsbag och en skötväska. Det ser lite mycket ut, men jag kommer inte på vad som är onödigt av det.
Vi hade nästan packat färdigt väskan i v.38 då vattnet plötsligt gick!! Så det var ju kanske lite i sista laget, bara att ringa BB och åka in...
en annan fråga; vad packar ni med er?
Jag har också funderat kring det här med vad för typ av väska man ska ha. Är det någon som har något bra svar på det? Vill inte skämmas när jag kommer dit och de tänker "Men herregud, vad tror hon, att hon ska på semester?" :D
Jag packade min igår kväll. Haft lite småkänningar och är i v. 39+2, tredje barnet. Har ställt in mig på att få ett barn idag på alla hjärtans dag Får väl se om det blir så, just nu är det iaf. lugnt.
Sitter med regelbundna värkar och slemmisen släppte kl01.40, så jag kanske borde börja packa det sista.. om ifall att..