När packade ni bb-väskan?
Jag går in i vecka 29 på tisdag och än är det ju ett bra tag förhoppningsvis tills man ska ta bb-väskan i handen och åka in men jag undrar när ni packade er väska så den var i princip klar?
Jag går in i vecka 29 på tisdag och än är det ju ett bra tag förhoppningsvis tills man ska ta bb-väskan i handen och åka in men jag undrar när ni packade er väska så den var i princip klar?
jag är i v38 och den är då inte färdigpackad än. jag tror inte att det går så fort att jag inte hinner packa den innan vi ska åka in. men jag har stoppat ner det mesta åt mig själv,kläder,lite neccesär grejjer(resten tänkte jag stoppa i när det är dax),ombyten till bebisen+ blöjjor o overoll. Sen när det väl satt igång åker resten ner,kamera,laddare,o dator
Har 11 dagar kvar till BF och packade väskan igår, allt förruton nessesären är nerpackat.
Har dock valt att packa så lite som möjligt då man hör alldeles för många som säger att dom tog med sig alldeles för mycket :)
Vi bor 10 min med bil från BB så isf får min sambo åka hem och hämta mer.
Väskan med saker till bebisen har varit packad i ca 3 veckor men det är bara för att jag varit så uttråkad här hemma då jag varit sjukskriven sen v.17 och behövde muntras upp lite och det hjälpte att sitta och vika dom små bebis kläderna :)
Med första barnet packade jag runt vecka 36-37. Nu är jag i vecka 31 med tvillingar och har börjat lite smått att packa saker. Tvillingar är ju inte alls ovanligt att de kommer tidigt så det känns skönt att ha det undanstökat. Även om det inte är någon katastrof om man inte har en massa saker med sig ifall det blir tidig födsel så känns det som att man ändå vill ha den där väskan med nödvändigheter och personliga ting!
Packade nog runt v 38 med båda barnen. Den där väskan stod och hånlog mot mig när jag gick över tiden...
Jag packade inte speciellt mycket grejer eller kläder men ändå behövde vi långt ifrån allt jag packade.
Jag har 9 dagar kvar till BF och har inte packat än... :) Men jag ska snart göra det!
Jag har börjat packa väskan för nästan 2 månader sedan
, har 8 dagar kvar till BF och har packat klart den för några dagar sedan så nu hoppas jag att han vill titta ut eftersom allt är klart 
Jag ska packa klart min i veckan, har tvättat det sista, är i vecka 35+3 idag och har fött dom andra 38+0 och 38+1 och andra gick väääldigt fort så nu vill jag vara redo att bara åka.. har ca 30 min till förslossningen sen ska man försöka hinna lämna barnen så drygt en timme..