Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jag är här {#lang_emotions_smile} hur är det med dig en lördagkväll som denna??

• Malinski79

Det är bara toppen!! Sitter å kollar på Körslaget..Har en kompis som är med i Team Picasso,så håller ALLA tummar jag kan för dem nu {#lang_emotions_laughing}

Har precis insett att min lilla prinsessa i magen är en kvällsmänniska {#lang_emotions_wink}

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-05-01 21:33:13 följande:
    nu när lillan kom å pratade så vaknade han till liv å sparkade igång ordentligt....hahahaha han lär känna igen hennes röst :)
    det är lite gulligt!!!!! {#lang_emotions_heart}
  • Malinski79

Då måste hon väl va glad {#lang_emotions_laughing} Min "stackare" i magen kommer väl bara va van vid Ellas 3årstrots {#lang_emotions_smile} Men hon tittar gärna in i naveln å pratar med bebisen..Å säger "hallå bebisen är du vaken?? Kom ut nu!" {#lang_emotions_heart}

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-05-01 21:55:53 följande:
    jo hon blir mkt stolt å typ lite mallig....hahagu va sött av din lille sessa..haha kom ut nu...*asg*
    Antar att hon kommer hinna ledsna på att tjata innan det väl är dags {#lang_emotions_laughing} Vi har sagt att den kommer EFTER sommaren,hur hon nu förstår det...Väntar är ju lååång! Det är tur vi har en förhoppningsvis underbar sommar framför oss..Då går tiden alltid lite snabbare {#lang_emotions_smile}

Har du/ni några sommarplaner??
  • Malinski79

Hej hopp tjejer!!!

Hoppas det är lika bra med alla andra som det är med mig Har verkligen haft en toppen dag..startade morgonen med mysfrukost med sambo + dotter..Sen åkte sambon å jobba å jag å prinsessan åkte å klippte henne,sen blev vi bjudna på lunch av svärisarna *de bästa*

Sen hem så Ella fik sova,för att sen åka iväg å fika med en underbar vän {#lang_emotions_heart}

Nu är vi hemma en snabbis igen,sen ska Ella lämnas hos mormor å jag å två goa vänner ska gå ut på restaurang å äta thai mat {#lang_emotions_flower} Har varit full rulle hela dagen,men det gör inget alls när det bara är myyyyys

• Malinski79

Hej tjejer!!!

Idag har vi varit på Sibyllekliniken i sthlm på könsul Även om vi nu visste redan att är en prinsessa så va det skönt att få det bekräftat till 100%, va liksom ingen tvekan nu Såååå skönt att få se den lilla igen buffa runt för fullt därinne...Allt såg jätte bra ut....

• Malinski79

Hej allihop!!!!!

Nu va det sååå längesen jag skrev här Har varit på en liten sverige resa nu i helgen..jag å dottern hämtade upp en kompis i Solna i torsdags å sen bilade vi ner i helsingborg till en annan kompis..Vi tre bodde ihop i 2 år medan vi pluggade i sthlm å har nu inte setts på 3år,så de va såååå roligt att äntligen ses igen..Men är allt lite matt i kroppen efter att kört bil i 6 tim i torsdag, gått i affärer i 6 tim i fredags, shoppat i 3 tim i lördags för att avsluta helgen med att köra bil i 6 tim idag igen

vi har shoppat,shoppat å shoppat..Har inte funnits annat å göra då det varit SKIT väder där nere på södern Men de va så mysigt ändå så de kvittade..

Bebisen lever verkligen rövare varje dag nu!!! Sååååå mysigt {#lang_emotions_heart}

Antar att jag missat massor här nu,får läsa ikapp en annan dag..

• Malinski79

Wiiiiii...Imorrn är det dags för första BM besöket sen inskrivningen... dessutom så ska jag ta med dottern så hon får lyssna på bebisen,hon kommer säkert inte förstå att det är bebisen hon hör..Men känns bra iaf att ha henne med mig

Spännande att se hur alla mått å värden står till...

• Malinski79
    Idag har jag varit på första besöket hos bm sen inskrivningen..Va sååå mysigt,hade ju dottern med oxå så hon skulle få höra bebisen.. Tyvärr så va inte prinsessan i magen lika överväldigad över böket med magen så hon vände bort hjärtat å sparkade till bm rejält Men vi hörde pulsen i navelsträngen/moderkakan iaf,så hon mätte till 152 i hjärtljud

Hb 125 så de räcker att jag äter vanliga vitaminerna ett tag till
    Sf mått 26 (25 fulla veckor idag) så ligger lite över normalt..

ska tillbaks om 3 veckor då jag ska ta en ny blodgruppering,eftersom jag har antikroppar i blodet..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10