Vi fortsätter, Bf aug 10
Jag är här hur är det med dig en lördagkväll som denna??
Jag är här hur är det med dig en lördagkväll som denna??
Det är bara toppen!! Sitter å kollar på Körslaget..Har en kompis som är med i Team Picasso,så håller ALLA tummar jag kan för dem nu
Har precis insett att min lilla prinsessa i magen är en kvällsmänniska
Då måste hon väl va glad Min "stackare" i magen kommer väl bara va van vid Ellas 3årstrots
Men hon tittar gärna in i naveln å pratar med bebisen..Å säger "hallå bebisen är du vaken?? Kom ut nu!"
Hej hopp tjejer!!!
Hoppas det är lika bra med alla andra som det är med mig Har verkligen haft en toppen dag..startade morgonen med mysfrukost med sambo + dotter..Sen åkte sambon å jobba å jag å prinsessan åkte å klippte henne,sen blev vi bjudna på lunch av svärisarna *de bästa*
Sen hem så Ella fik sova,för att sen åka iväg å fika med en underbar vän
Nu är vi hemma en snabbis igen,sen ska Ella lämnas hos mormor å jag å två goa vänner ska gå ut på restaurang å äta thai mat Har varit full rulle hela dagen,men det gör inget alls när det bara är myyyyys
Hej tjejer!!!
Idag har vi varit på Sibyllekliniken i sthlm på könsul Även om vi nu visste redan att är en prinsessa så va det skönt att få det bekräftat till 100%, va liksom ingen tvekan nu
Såååå skönt att få se den lilla igen buffa runt för fullt därinne...Allt såg jätte bra ut....
Hej allihop!!!!!
Nu va det sååå längesen jag skrev här Har varit på en liten sverige resa nu i helgen..jag å dottern hämtade upp en kompis i Solna i torsdags å sen bilade vi ner i helsingborg till en annan kompis..Vi tre bodde ihop i 2 år medan vi pluggade i sthlm å har nu inte setts på 3år,så de va såååå roligt att äntligen ses igen..Men är allt lite matt i kroppen efter att kört bil i 6 tim i torsdag, gått i affärer i 6 tim i fredags, shoppat i 3 tim i lördags för att avsluta helgen med att köra bil i 6 tim idag igen
vi har shoppat,shoppat å shoppat..Har inte funnits annat å göra då det varit SKIT väder där nere på södern Men de va så mysigt ändå så de kvittade..
Bebisen lever verkligen rövare varje dag nu!!! Sååååå mysigt
Antar att jag missat massor här nu,får läsa ikapp en annan dag..
Wiiiiii...Imorrn är det dags för första BM besöket sen inskrivningen... dessutom så ska jag ta med dottern så hon får lyssna på bebisen,hon kommer säkert inte förstå att det är bebisen hon hör..Men känns bra iaf att ha henne med mig
Spännande att se hur alla mått å värden står till...