Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nu blev min sidfot knasig oxå...Suck för internet å datorer ibland!!!

Ella 070911
  • Malinski79

Whiiiiiiii.....Sitter här som på nålar..Har en jobbarkompis (en nära vän) som har BF 19 maj..Men imorse så fick jag ett sms om att hon är på danderyd m.m. Så det visar sig att hon fått värkar inatt och nu på e.m fick jag höra att vattnet gått + att hon fått epidural oxå..Så hon är lovad bebisen idag eller imorrn...sååååå spännande och såå oväntat att det redan va dax!!!! {#lang_emotions_surprised}

Gravidhormonerna har spelat mig ett spratt idag,så fort vi pratat om henne så har tårarna runnit nerför kinderna {#lang_emotions_laughing}

Ella 070911
  • Malinski79

Tjoho...Inatt fick jag veta att min kompis som va på förlossningen igår fick sin lilla tjej sent igår kväll {#lang_emotions_laughing} Det roliga är att tjejen vägde precis lika mycket som min Ella (29020g) å va 47 cm lång..Å då är Ella född 10 dagar för tidigt å denn lilla tjej 1 mån för tidigt, så hon kanske ska va glad att hon inte gick tiden ut {#lang_emotions_wink}

Såååå skönt iaf att allt gick bra,så nu har jag legat å "bölat" lite till inatt,blir ju sååå rörd och glad för hon har velat ha barn i sååå många år och nu har hon sin lilla prinsessa!!!!

Ella 070911
  • Malinski79

Hej tjejer...Det ser ut som att det är fler än jag som haft en fullspäckad helg {#lang_emotions_wink}

Igår fyllde sambon å och eftersom jag jobbat sent de senaste dagarna så gick vi upp tidigt, åt frukost, storstädade, storhandlade,sen kom det fika främmande..När de sista gästerna åkte så åkte vi samtidigt hem till sambon pappa för de skulle bjuda på en födelsedagsmiddag {#lang_emotions_laughing} Å det va såååå gott!!!! sen hem å somnade snabbare än jag la huvudet på kudden..

Idag så va det bara dammsuga lite igen och plocka å förbereda,för jag hade ljusparty här {#lang_emotions_smile} Har tagit ett beslut om att själv bli PartyLite säljare framför allt till hösten för att tjäna lite extra pengar när jag går hemma {#lang_emotions_laughing} Så va tvungen att ha startvisning nu innan april tog slut..

så kan lova att jag är heeeeelt slut nu!! Men är sååå glad oxå för prinsessan i magen gör sig mer kännbar nu . Känner inte riktigt varje dag men oftast {#lang_emotions_heart}

Ella 070911
  • Malinski79

Go morgon!!!

Har haft fullt upp senaste tiden så har bara hunnit läsa vad ni skrivit men inte hunnit skriva själv..Men idag kommer det finnas tid! Är nämligen hemma med dottern idag,hon spydde ner hela vår säng igår kväll när hon sov {#lang_emotions_frown} Så här har vi valborg med magsjuka *blääää* Men som tur är så spydde hon bara den omgången (änsålänge iaf) Men det är inte kul när man måste börja tvätta både barn, säng å sängkläder,golv, kläder m.m. sååå sent!! Vi som dessutom va bortbjudna till vänner som det va ett tag sen vi träffade,men vad gör man {#lang_emotions_frown}

Annars är det toppen här,känner lilla prinsessan mer och mer för varje vecka,å det är ju såååå mysigt!!!! {#lang_emotions_laughing} Hoppas ni andra mår bra oxå!

Ella 070911
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-04-30 10:12:33 följande:
    men fy din stackare, å lilla dottern såklart...inget trevligt med magsjuka..urk..jaa visst e det mysigt att känna de små, hehe jag lyssnar på en låt nu å lilleman shakar loss minsann, hahahahha
    Ja det är rikttigt jäkla vidrigt,speciellt nu när man (jag) har väldigt känslig näsa mot vissa lukter......Men nu tvättar vi för fullt iaf!!!

Så du kommer få en riktig liten disco prins
    Ella 070911
  • Malinski79

Jag har inte heller mått illa nåt alls varken förra graviditeten eller denna,vilket är sjukt skönt!!!!!

hahaha,ja du ser..då är det ju en disco prins =D

Ella 070911
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-05-01 11:58:37 följande:
    Tjejer hur får man en tråd raderad? som e ens egen?
    Om du går in på mina favoriter,kan du inte markera dem å ta bort markerade trådar???
  • Malinski79

Måste fråga HUR ni alla gör för att få er sidfot att synas?? jag går in på inställningar å skriver,men det fuinkar inte..Första gången kom hälften med å nu kommer inget alls med {#lang_emotions_frown} *skumt*

• Malinski79
    Malinski79 skrev 2010-05-01 12:52:54 följande:
    Nä kom på att det tas ju bara bort från dina favoriter då,sorry!!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10