Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

nu har jag kollat med magplasket ja, å det kostar ENDAST 1.899 kr ca för 8 gng
    då får man vettangympa å förbereder sig för förlossning mm. såå jag ska la anmäla mig snart =) kanske....

• Bubbis10

sitter å funderar lite på vad lilleman behöver å kommer på saker som jag helt glömt, typ barnvagns mobil, säng mobil samt speldosa i mjukis.....hm...leksaker å en hel del annat som jag inte tänkt på.....massa småplock typ....

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-30 17:11:09 följande:
    oj det var dyrt. enligt min plånbok iallafall :D men vattengympa låter väldigt härligt jag skulle mer än gärna gå. synd att inget är gratis :P leksaker behöver du nog inte tänka på än :) Ta det sen när grabben är här och du tar barnvagnspromenader :) barnvagnsmobil? jag brukar bara ha någon färgglad grej som jag hänger på chassit som bebben kan kolla på. sen när h*n kan sitta upp brukar jag ha en sån typ tygbok fastsatt nånstans så h*n kan pilla och kolla i den.
    haha gumman det var lite ironi med att det ENDAST kostade så....haha men jag har sökt att få det på recept =) typ som sjukvård. hoppas jag får det, annars så har jag inte heller råd, men har fått intyg nu att det skulle vara bra för mig =) dom har ju förberedande kurs, man har vattengympa, pratar grav, å förlossning mm.
    å visst e det hutlöst dyrt. haha sant leksaker behöver jag inte tänka på än....hahahaha ivrig som man e...det med tygboken lät som ett bra tips...hihi tack :)
    hade en färgglad mask på nattas vagn med flera aktiviteter på fisher price-svindyr!! så jag tar nog ditt råd där, tack...hihihi
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-30 17:37:10 följande:
    åh vad mysigt :)sweet lilly: låter gott med lax mums!Nu ska jag göra mig iordning, vi ska på KÖNSUL! Hoppas det syns tydligt vad det är för nån filur som bosatt sig i min mage :) så nyfiken :D
    skriv snarast å berätta, hahahaha
  • Bubbis10

var är lillabambi???? hon skulle ju på rul ida ju..

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-30 18:29:23 följande:
    tjejer vet ni om man kan boka upp sig på ett köns ultraljud vad kostar sånt??ska man fråga barnmorskan???
    Du gör det på privat klinik, det brukar kosta mellan allt fr 450-1000 kr beroende på var du gör det. Här i gbg har vi 450 kr. samt 500 kr på olika kliniker.
    sök på privat barnemorske grupp i ditt landsting.
  • Bubbis10

undrar just om det e lilleman som e uppe hos mina revben nu....det gör inte ont men det typ bubblar nästan som gaser, men det e under höger bröst....å vid revbenen å där sitter ju inga gaser så det måste vara lillemans lilla fot eller nåt...haha

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-30 18:52:21 följande:
    okej har hittat 2 st som ja skicka till och fråga va de kosta!för sambon sa de att de är ju lite synd att vi inte får se den nått mera förens den 15 augusti!
    haha aa å jag håller med han ;)
  • Bubbis10

ÅÅ fy asså....jag sitter å äter med god aptit...å känner bara hur det slår runt i magen, jag kastar mig av stolen å in under bänken till soppåsen...å börjar ulka mig....WHAT?! det va typ första gng under hela min grav....hua...blev bara så paff, klagar inte....men det kom så oväntat..haha jaja ingen mer mat nu ändå, e proppmätt....natta tittade på mig med stora uppspärrade ögon, haha å nej jag spydde inte sa jag till henne.....hahaha

• Bubbis10

Den kära leken-hur kan du vara utan Bh?? jisses, jag släppte lös mina nu å det gör ONT!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10