Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-03-31 20:03:55 följande:
    Tack! Jag är supernöjd!!
    aa det förstår jag :)
    haha vilka svar jag får på min nya tråd, hahahahahaa
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-31 20:19:39 följande:
    Hahaha jaså?! jaaa du har ju tagit upp ett ämme som många har åsikter om.
    jotack jag märker detta, å det e skitkul!! asså nu e jag la paranoid, men jag köpte en stor dricka innan, en fanta....skulle öppna den å det ska ju låta som ett klick typ när man skruvar av korken....det lät men inte så högt som det brukar.....
    kolsyran hade la gått ut om den vart öppnad innan? även om locket suttit på?

åå va mätt jag e asså....jag lagar faktiskt utsökt goda köttbullar/biffar :) hahahahaah
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-31 20:38:37 följande:
    Men gumman om det nu skulle vara så så är ju inte läsk utan kolsyra farlig...
    haha nje men det vet jag väl...men VARFÖR skulle ngn ha öppnat den då? å ställt tillbax den? min fantasi flödar....hahahaahhahaaha men det var fullt med kolsyra i å det klickade lite, bara inte så högt som det brukar,...men det e klart, denna flaskan e ju inte exakt i formen som dom vi brukar köpa....
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-31 20:47:04 följande:
    pregga: bra där :) din dotter verkar som en härlig tjej, tar efter sin mamma antagligen ;)sweet lilly: haha vad roligt det där att du "läxade" upp din mamma. *fniss* hemma hos oss har mamma varit väldigt strikt med att vi absolut inte får svära för att det är så fult och oartigt. Min mamma svär tex ALDRIG. Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv hört henne säga ett svärord. Min pappa är inte lika duktig som henne, men det kommer typ svärord när han skadar sig bara eller så hehe. När jag växte upp var det jätteviktigt för mig vad min mamma tyckte så därför gjorde jag allt för att inte ta efter dem i skolan som ju svor hejvilt. annars är det ju väldigt lätt hänt att ta efter språket man hör, menar jagcarohl: grattis till vagnen :D
    haha hon e den bästa å såå underbar mitt {#lang_emotions_heart} e hon...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-31 20:52:48 följande:
    Jaa du... haha ja din fantasi har ju en tendens att skena iväg... lite... bara lite... hahaha Tack!  Jag är så lycklig nu... hihi... tänk att min flicka ska ligga där snart, otroligt!
    haha jag VET, jag får skylla på XXXX som tvingat på mig sin fantasi utan gränser.....hahahahahah å nu var jag på dass....å fick direkt molvärk.....
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-31 21:00:55 följande:
    Usch för molvärk men kom ihåg att det är för nå positivt! Jag mår fasiken illa.. blä... och urk...
    haha jaaa molvärk, tjohooo positivt ;)
  • Bubbis10

En god vän bad mig lägga in detta på Fl, såå jag tar vår tråd till detta.
    vår msn konversation. hahahahha

Shervin säger:

har en uppgift till dig kan du skriva detta från mig på din sajt med alla galningar..familje skiten hehe

"Hej, till alla mammor med barnvagn där ute.

jag undrar oftast varför ni är så otroligt kaxiga och dryga

när ni är ute med era barnvagnar. Härom dagen var jag inne

i mataffären och handlade, jag skulle gå längs en gång och svänga

med min matvagn till nästa avdelning..men från motsatt håll "

SA säger:

hahahahaahhah

Shervin säger:

"kommer en ung mamma med sin barnvagn och ska svänga åt samma håll.

jag ser terrorn i hennes ögon redan på avstånd, hennes demoniska blick.

trots att jag var närmare så rusar hon och svänger och tränger sig före mig

som om det är helt jävla givet att hon har förtur av någon anledning.

Det har även hänt utomhus på trottoarer til exempel, dessa barnvagn-Rambos

skiter blankt i vett o etikett, och "

"tar för givet att de har ensamrätt till trottoarfan och ALLA ska väja sig undan för att ge denne vagnterroristen all plats.

WHYYYYY???"

hahahahahaha

SA säger:

hahahahhaaha detta ska jag lägga in

Shervin säger:

goood =)

kopiera rakt av

SA säger:

japp will do

jag e  SA

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-31 22:39:52 följande:
    Mmmm... jag har haft en rad olika vagnar men jag måste säga att enligt så är emmaljunga det bästa märket man kan ha. Å andra sidan det där är en smaksak men nu har vi det vi vill...Skönt nu börjar vi bli klara eller vi har alla stora saker färdiga iaf, nu är det bara detaljer som ska införskaffas Jag har tom köpt blöjor, badolja, tvättlappar osv. Jag ville inte att skötbordet skulle se så tomt ut när vi byggt ihop den
    hahaha va sött :)
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-03-31 22:58:31 följande:
    Hur ska alla göra med bilbarnsstol? Nytt eller begagnat?Jag blev livrädd när jag hörde att man inte ens får ha tappat bilbarnsstolen i golvet/marken, för då är den bara att kasera. Så vi kommer köpa en ny.Vi har bestämt oss för en BeSafe iZi Sleep.. www.hts.no/se/products/izisleep.php
    ska helt klart köpa nytt!
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-31 23:15:16 följande:
    Nu tjejer blir det sängen för mig då jag jobbar imorgon, ett dygnspass. Jag tycker att det är så mycket roligare att vara hemma med er än där men aja jag ska bara knega några månader till sen så! God natt! Och tack för en trevlig kväll!
    Godnatt gumman, sov så gott....natti natt..kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10