Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

t0va skrev 2010-03-30 21:36:00 följande:
    Precis som min, hon ska vara där jag är,  tom. på toaletten, för om hon inte får följa med så står hon och gräver på dörren och blir sur.
    haha jaa samma med hennes lilla stanpe som gör skäl för sitt namn...får han inte komma ut å vara med henne när HAN känner för det så stampar han högt, å det kan vara mitt i natten-tvärsur! haha sen för ett bra tag sen så lyfter hon upp han å jag ser till min stora fasa....ngt stort där bak..2 knölar, jag fick ju panik å tänkte tumör direkt å ringde vetrinären...*asg* jaa dom fick sig ett gott skratt, å sa-det är testiklarna. tror du man kände sig bäng, haha men jag hade ju inte sett dom innan....han drar ju upp dom i buken...
    lillabambi skrev 2010-03-30 21:51:36 följande:
    tack söta ni för fina presenter
    så lite, det skulle du ju bara ha =)

Ngn som hört av knyzzel då? kanske hon pluggar...
  • Bubbis10

Oj vad jag känt av min son idag...så härligt :)

• Bubbis10

Måste fråga en sak som jag undrat över ett tag här inne...många har foton på sina barn, vilket jag åxå skulle vilja...men jag vågar inte..tänk om ngn sliskovitch tar ens foton å använder dom e fel syfte....att man ens ska behöva tänka så, e ju sjukt....men me tanke på vilket samhälle vi lever i så....

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-30 22:36:38 följande:
    Jag har också kännt min minisessa i magen heeeela kvällen!  Tänk vad glad man blir!
    ÅÅÅ nu änteligen kan alla se hur vacker du e gumman :)
    har känt min lille grabb mkt idag asså, å det e såå skönt...{#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-30 22:49:28 följande:
    Haha tack... jag ser inte ut som en katt med limehuvud längre iaf Myspys när våra bebisar lever om och möblerar om därinne...
    hihiaa det e så mys, börjar tro att han fastnat med foten eller handen under mitt bröst vid revbenet....haha det gör inte ont, men där har han husrerat idag =)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-31 06:44:58 följande:
    Whiiiiii! 50% idag :)
    haah imon gumman byter vi V :)

Tjejer det har hänt ngt HELT fantastiskt!!

Min lille grabb har vart aktiv sen 7 imorse,Så kraftigta sparkar, puffar att jag vaknade av dom flera gng, hahahaah LJUVLIGT!

Jag lyfte på täcket å vad ser jag, en liten fot eller hand som drar sig fr ena sidan av magen till mitten..hahahaha jag ville fånga han men lät bli....jisses va han känns nu å det syns det tom på utsidan....hahahah
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-31 06:49:46 följande:
    Haha, det är så skönt. Har ganska små och fasta men de börjar ändra form. Men visst, brösten kliar och gör ont. Galet jobbigt.
    haha ok, mja jag kan ju inte säja d-samma...fr 75B-DD
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-31 10:44:34 följande:
    Japp imorgon byter vi vecka vilket betyder 50% idag! Grattis till dig med för det :)Vad mysigt att se den lille röra sig!
    hihi ok så menar du, ja ok...sdå..haha
    tack gumman å d-samma =)
    Jaa han har hållt på HELA morrnen, jag vaknade säkert en 4-5 gng av det...haha till slut va jag tvungen att lyfta på täcket, å jag började skratta högt när jag såg det...hahaha det va som om-ey morsan, VAKNA NU!!! hahaha
    puchelina88 skrev 2010-03-31 10:44:38 följande:
    UNDERBART;)
    hihii jo jag e på strålande humör nu, haha jag som vart så orolig å inte kännt han fr å till.......till det här, haha han väcker mig så hårda puffar har det vart =)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-31 10:47:34 följande:
    Jag hade nog också ungefär 75B innan. Nu har jag ingen aning men det är en rejäl hylla som står rätt ut. Skulle inte kunna stänga in dem i en BH. Knappt ens tajt linne. Det får absolut inte sitta åt. De är ju grymt känsliga nu :)
    haha jo dom e mkt känsliga här med, får ju skavsår efter bh,n så det e dags att köpa en ny. Tror bestämt min bebis tyckte det va dags för mamma att vakna å gå upp....för som han har hållt på hela morrn...å nu när jag gick upp å satte mig, så tror jag han somnade gott..hahahhaha busunge ju =)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-31 11:02:06 följande:
    Det är ju alldeles underbart med en liten busunge. Jag hade gärna legat kvar en stund i sängen i morse. Fattade inte vad det var när klockan ringde. Jag som brukar vakna innan den ringer. Men snart är det låååång helg :)
    haha jaa det e underbart :) men nu sover han nog gott, har ju fått upp mamma ur sängen, hahahaah jag sover så himla gott när det regnar ute....
    puchelina88 skrev 2010-03-31 11:02:28 följande:
    ja har känt min varje dag i från i fredags när ja lägger mig ner så börjar den;)de är som att ja inte få lägga mig ner hihi;)
    haha ja samma här, även igårkväll när jag satt vid datan.men just när man lägger sig ner så blir det ju trångt för dom....hahaha
    elinnnnn skrev 2010-03-31 11:06:35 följande:
    Godmorgon tjejer!Vi kunde inte se igår om det är en flicka eller pojke som bosatt sig i min mage. bebisen låg "fel" och knep ihop benen... gissa om jag blev sur? hahaha så vi gick därifrån utan att veta ett dugg mer än innan vi kom dit.jag ska nog beställa ett 3d könsultraljud och göra när jag är i sverige.här har dem så bråttt och tar sig inte tid till att kolla kön, hon kunde ju ha sagt åt mig att ställa mig upp och hoppa lite HAHAHA eller bara trycka lite på magen men nä hon ville att vi skulle vara klara så fort som möjligt. TRÅKIGT!STORT GRATTIS till lilla bambi för lyckat RUL och förlovningen och 1 års dagen :)
    åå va tråkigt Elinnnnn men du får veta innan det e dags, men jag vet hur ivrig man e asså....
    elinnnnn skrev 2010-03-31 11:13:46 följande:
    tack :) ja om det nu blir någon nästa gång. kanske är det mening att vi inte ska få veta innan den kommer ut? hahasåg ni pratat bröst igår/imorse. mina har också växt jag hade 80c innan, jag köpte en d kupa för 2 månader sen men den är för liten nu, brösten hoppar ur hela tiden..har ni också jättetorra bröstvårtor? mina flagnar/flagar och även på vårtgården... man får kanske bli lite bättre på att smörja in dem
    japp mina bröstvårtor, vårtgårdar e STORA å mörka...å visst flagnar dom ibland, tror det beror på den otroligt snabba ökningen i vikt mm...mine e enorma!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10