den kära leken skrev 2010-03-31 11:02:06 följande:
Det är ju alldeles underbart med en liten busunge. Jag hade gärna legat kvar en stund i sängen i morse. Fattade inte vad det var när klockan ringde. Jag som brukar vakna innan den ringer. Men snart är det låååång helg :)
haha jaa det e underbart :) men nu sover han nog gott, har ju fått upp mamma ur sängen, hahahaah jag sover så himla gott när det regnar ute....
puchelina88 skrev 2010-03-31 11:02:28 följande:
ja har känt min varje dag i från i fredags när ja lägger mig ner så börjar den;)de är som att ja inte få lägga mig ner hihi;)
haha ja samma här, även igårkväll när jag satt vid datan.men just när man lägger sig ner så blir det ju trångt för dom....hahaha
elinnnnn skrev 2010-03-31 11:06:35 följande:
Godmorgon tjejer!Vi kunde inte se igår om det är en flicka eller pojke som bosatt sig i min mage. bebisen låg "fel" och knep ihop benen... gissa om jag blev sur? hahaha så vi gick därifrån utan att veta ett dugg mer än innan vi kom dit.jag ska nog beställa ett 3d könsultraljud och göra när jag är i sverige.här har dem så bråttt och tar sig inte tid till att kolla kön, hon kunde ju ha sagt åt mig att ställa mig upp och hoppa lite HAHAHA eller bara trycka lite på magen men nä hon ville att vi skulle vara klara så fort som möjligt. TRÅKIGT!STORT GRATTIS till lilla bambi för lyckat RUL och förlovningen och 1 års dagen :)
åå va tråkigt Elinnnnn men du får veta innan det e dags, men jag vet hur ivrig man e asså....
elinnnnn skrev 2010-03-31 11:13:46 följande:
tack :) ja om det nu blir någon nästa gång. kanske är det mening att vi inte ska få veta innan den kommer ut? hahasåg ni pratat bröst igår/imorse. mina har också växt jag hade 80c innan, jag köpte en d kupa för 2 månader sen men den är för liten nu, brösten hoppar ur hela tiden..har ni också jättetorra bröstvårtor? mina flagnar/flagar och även på vårtgården... man får kanske bli lite bättre på att smörja in dem
japp mina bröstvårtor, vårtgårdar e STORA å mörka...å visst flagnar dom ibland, tror det beror på den otroligt snabba ökningen i vikt mm...mine e enorma!