SweetLilly skrev 2010-03-30 12:47:33 följande:
funderar, finns på ullared vi ska ju dit om ett par veckor, kostar ett par hundra där.
ok, men jo för dig som har problem med din ms så kan jag nog rekommendera det.....tror det skulle underlätta...
den kära leken skrev 2010-03-30 12:48:19 följande:
Pregga: Man kan ju köpa en om man börjar känna att man blir trött i armen.
mjo sant..asså det har kommit såå mkt nytt, jag hade ju inget sånt till lillan å det har gått bra ändå ju...haha
elinnnnn skrev 2010-03-30 12:49:06 följande:
Godmorgon allihop!Pregga: skillnaden mellan duroferon och niferex iallafall enligt min gamla BM är att duroferon är snällare för magen men niferex ger bättre resultat. Om man har väldigt lågt brukar man direkt bli rekommenderad niferex även om risken är stor att man får magproblem....Och ang amningskudde så ska det visst vara mycket billigare att göra det själv. Googla så hittar du säkert massa med tips :) Jag ska förmodligen inte köpa nån amningskudde. Har inte haft det vid mina 3 äldre barn och det är inget jag saknat speciellt utan jag har använt mig utav vanliga kuddar/täcke för att buffa upp. Det har funkat bra det med :)Schnappi!!! Härligt med positiva besked och härlig inställning du har. sänder massa kramar till dig och hoppas nu på fler positiva besked Lilla bambi: hoppas det går bra på RUL, håller tummarna för dig :) kramAngående lunch/middag: här blir det fisk igen, i tomatsås och sallad till det :) gott! jag älskar fisk, men bara fil'eer eller med ben som man lätt kan pilla bort, och en sallad med massa citron till. mmmmm
godmorgon =)
jo asså jag hade lågt värde å blev rek duroferon 1 tab om dan. mitt värde låg på 100 tror jag det va..jo man kan ju göra en själv, men jag e inte vidare glad i att pyssla osv...vilket e konstigt då jag gått konstkurs i 4 år fr å till....men tröttnade. min dotter dock älskar att pyssla....hm , ska börja äta mer leverpastej som kompliment osv. sant som du säjer, man kan buffa upp med vanliga kuddar med eller täcke, funkar nog minst lika så bra..
men jag funderar starkt på att köpa en gravid kudde...skulle nog vara skönt. Nu tar jag ju täcket å lägger som stöd mellan benen typ å lutar magen emot...