Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-02-23 20:45:57 följande:
    Men vad du är underbar gumman! Jag älskar den där låten Du ställer alltid upp för mig och jag kommer alltid att ställa upp för dig!!
    Naaw söta latinska ros {#lang_emotions_flower} Kommer alltid att finnas här för dig med....{#lang_emotions_heart}

Datan kokar måste stänga av en stund...puss
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-23 21:05:13 följande:
    Tjejer nu ska jag som vanligt kika på film med min sambo...Kram på er!
    haha satte på den nu, jaa varm va den, å seg som tusan ju.....hahahahahaah
    kraam
  • Bubbis10

har inte kännt min lille alls idag, å jag brukar känna den varje dag....*orolig*

• Bubbis10

Nu har jag inte kännt liten sen i förigår....å paniken ökar....

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-02-24 10:48:34 följande:
    ta det lungt jag har inte kännt min heller men vet inte hur det ska kännas;)kram
    Tack gumman, men jag har ju kännt min ett tag nu varje dag å plötsligt -NAD!?
  • Bubbis10
    Emme74 skrev 2010-02-24 10:56:31 följande:
    Pregga; Jag har inte heller kännt min lill* på över en vecka nu. Kände lite istort sett varje dag dessförinnan. Har nojjat med många på jobbet och många menar att det säkert bara är så att bebisen bara har hittat ett nytt läge i livmodern och rörelserna därför inte känns.... Har bestämt mig för att kolla upp det i början av nästa vecka om det fortfarande är lugnt...
    Ok, jag hopas att du har rätt...börjar bli bra orolig, har kännt den lille hela tiden innan, sen ett tag tillbax...
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-24 11:24:23 följande:
    Pregga! Förstår att du är orolig. Men du, så här kommer det att vara i perioder. Det kan gå dagar och tom nån vecka emellan att man känner bäbisen. Det kommer gå bra!
    Tack gumman, söta ni e....jo jag hoppas det e så, men jag har kännt den hela tiden ett tag nu....
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-24 11:45:47 följande:
    jag tror att du kan vara lugn pregga, det beror mkt på hur den ligger och så... Du ska inte va orolig hjärtat!! Jag tror att du hade mått bra av att skaffa dig en angelsound eller likande doppler så kan du lyssna när du blir orolig hemma. Rådfråga med din bm annars gumman :)
    Mjo jag vet...men jag har kännt den lille varje dag nu fram tills i förigår...
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-02-24 11:51:48 följande:
    Hmm jag önskar att jag oxå kunde få känna Mini!!men är ju bara i vecka 16 mitt första barn!!
    jag e åxå i v 16, men har barn sen tidigare....å har kännt den i minst en v eller 2 redan....
  • Bubbis10

fick höra att om man e orolig under graviditeten så föds en orolig bebbe?
    What? stämmer detta?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10