• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Vad fin mage gumman! Jättefina bilder... {#lang_emotions_smile}

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-09 22:03:22 följande:
    hahahah asså har du en hona då? asg....ska lägga in nya bilder nu :) min dotter tog dom nu ikv =) man blir ju hemmablind...hihihi
    hahahaha näää jag är verkligen ingen hona! Hahah vad förnedrande att kalla sin kille för hane... hahahaha
    Nathalie har ju en hamster som är en hane, hahahaha!
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-09 22:28:17 följande:
    hehe tack så mkt =) glad jag blir...hihihi hehe tack....börjar gå upp för en sj nu att man växer på sig..haha hahahahahah näe..hm kanske inte, men du har humorjapp nattas hamsetr lennart e en hane....å svampe..nej nej stampe va det ju....hahahhhaha
    Jag fick för mig att han hette svante hahahahahaha!!
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-03-09 22:34:22 följande:
    Go`kväll . Sorry i`m late. men jag hade ganska mycket läxa att göra i kväll.Har UL i morron KL 13:00 WWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ha spännande. Om allt går bra så ska vi fira med fläskfilè, klyftpotatis å bearnaisesås å går d mindre bra så ska jag tröst äta fläskfilè, klyftpotatis å bearnaisesås.Kommer snart ska bara ta ut vovvarna. stanna kvar e pratsugen, som F A N
    Klart att det kommer att gå bra gumman!!!
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-09 22:39:53 följande:
    hahahaha aa du kan få till det, kallar kims hund stinky, den heter Bella...hahahahahahon skulle ta en duch för hon kände sig stinky, d e ju för rolig asså....haha
    Det var ju skitroligt ju...
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-03-09 22:46:58 följande:
    Ja, jag hoppas d. Jag e bara lite uppspelt nu i kväll. Sitter vid datorn å pimplar 7-up å äter twix. hahahaha jätte gott. Ja, å i morron så ska jag på jobbet på kvällen sen å äta smörgåstårta. D va obligatoriskt på nått vis så jag får ju betalt. funderar på att ta med tupperware-burkar såatt jag kan äta smörgåstårta hela natten medan jag sitter här å pratar me er. hahahahaha
    7-up herregud vad gott! vad sugen jag blev!
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-09 22:49:30 följande:
    hahaha eller hur, svampe, svante, lennart å stinky!hm...namnförslag här om ngn e intresserad, carohl bjyssar på dessa..hahhahahahaahaah ååå men guu va gött då....hm...blir med sugen nu...haha
    hahahaha ja jag bjussar på de namnen... hahaha men jag rekommenderar inte att ta de... hahahaha
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-09 22:57:36 följande:
    hahahah meh Carohl...vad i hela fridens?? gillar du inte dom? hahaha asg
    Med tanke på att jag har jobbat inom vården mååånga år så har jag torkat mer än en svante i röven (ursäkta tjejer för infot)
  • carohl

Jag ska gå och sova nu... gud vad trött jag är! Vaknar supertidigt varje dag... tom på helgerna får jag stiga upp kl 6.30.

Imorgon jobbar men inte ett dygnspass till min glädje.

Ses/hörs...

Sov så gott, natti natt!

• carohl
    knyzzel skrev 2010-03-09 23:02:44 följande:
    hahahaha.. tror att svante blir mer upprörd över att hans röv omnämns här... hahahaha
    Svante finns inte längre... det var många år sen..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10