Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ja det låter tidigt. Som 9-åring är man ju fortfarande barn.

carohl skrev 2010-03-04 10:22:24 följande:
    Hahaha jodå när jag var i tonåren var jag HEMSK på riktigt! Det är väl därför jag är rädd för hur min flicka ska bli. får se när hon får sin mens, hon fyller 9 i maj. Så det måste dröja ett tag till men jag fick tuttar då jag var 9 år och min mens fick jag i present på min 11-årsdag fasiken vad arg jag blev! Hahahahaha jag hoppas att hon får vänta längre med allt... Seriöst att gå omkring me tuttar när man är 9 år? det måste bara bli konstigt..
    BF 100817
  • den kära leken

det är en orolig tid det den där mellan barn och tonåring. Man vill ha frihet som en tonåring men inte ta ansvar som en.

BF 100817
  • den kära leken

Ja jag är här!

carohl skrev 2010-03-04 14:23:46 följande:
    Här händer det ingenting... dött var det. Är det nån inne?
    BF 100817
  • den kära leken

Vad duktig du är som varit och handlat!

Pregga skrev 2010-03-04 14:53:21 följande:
    Å nu e jag inne =) har handlat så jag kan laga thai gryta idag :) mums ...hehehe
    BF 100817
  • den kära leken

Verkar ju helt sjukt. Drack den gravida? Fattar inte.

Pregga skrev 2010-03-04 15:00:58 följande:
    haha jaa det va en bedrift må jag säja...hahahah e helt slut =) asså vissa trådar, en brud sitter å snackar så mkt skit om sin väninna som är gravid, bara för att den gravida är orolig å inte vill anstränga sig å ja hon sa upp sig fr jobbet, men JAG vet vad oro kan göra med en. såå den gravidas kille har flytt hem till VÄNINNAN å vill bo där med henne sambo å det tycker dom är helt ok, ist för att stötta sin gravida tjej????!!! Å den sk väninnan skriver åxå att jaa men jag är gravid i v 15 å lever som vanligt, å igår drack vi rose när han ringde å ville komma... WHAT??? så kallar hon sig vän å blivande mor! Å påstår att livet INTE förändras för att man får barn.....sicket pucko....
    BF 100817
  • den kära leken

Haha, pregga vi hitta samma tråd =)

BF 100817
  • den kära leken

Hur kan man vara i ett sådant förhållande. Lite galet. Hoppas det löser sig för dom.

Pregga skrev 2010-03-04 15:17:53 följande:
    hahaha ok, asså va sjukt!!
    BF 100817
  • den kära leken

Lycka till med handlandet, jag är inte avundsjuk alls på er.

SweetLilly skrev 2010-03-04 15:45:06 följande:
    hej igen tjejer! Nu har jag sovit i 2 timmar, gött men är inte piggare för det dock.. Ska iväg och storhandla när maken kommer hem, pust säger jag bara, vill inte alls. men jag har inte varit utanför dörrn sen i fredags så det är väl bara att pallra sig ut och kämpa.
    BF 100817
  • den kära leken

Bra pregga! Jag ska klippa ut och spara detta medelande och trycka upp det i fejjan på dig om du så mycket som nämner ordet orolig igen ;) Nej men det är verkligen skönt att höra. Klart man kommer bli orolig igen men slå då bort tankarna direkt och tänk på hur bra allt har gått hittills och alla tecken du faktiskt har!

Pregga skrev 2010-03-04 15:53:51 följande:
    Tjejer nu har jag BESTÄMT mig-jag ska INTE oroa mig mer nu!! inte över allt iallafall.....hahahhahahhaa
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10