Vi fortsätter, Bf aug 10
Haha, ja ibland får man ge vika för unga människors starka vilja :) Alltså det där med att kön gör att man kan föreställa sig barnet bättre, alltså jag fattar verkligen inte. Ingen kritik på något sätt. Det är jag som inte förstår. Och vad gäller kläder så kommer jag sätta på min unge de kläderna jag tycker verkar bra. Men där vet jag ju att människor tycker att vissa kläder bara går att ha på pojkar och vissa bara på flickor. Det tycker inte jag. Som tur är får alla göra som de själva vill!
carohl skrev 2010-03-09 10:58:49 följande:
Alltså jag har ju redan en dotter sen förut. Henne väntade jag med att ta reda på könet. Denna gång hade jag absolut tänkt att vänta också men min flicka har tjatat och tjatat och sen började man ge vika och till slut gillade vi tanken. Nu är jag istället helt inställd på att få veta men som sagt kan de inte se så får vi vänta! Jag tycker att det ska bli kul också att få veta för att få göra mig en bild av bebisen än "bara" av en bebis utan kanske som en liten flicka eller pojke. Sen tycker jag självklart att det ska bli roligare att handla. Jag handlar i vilket fall nästan allt neutralt men några plagg könsbestämda hade varit roligt. Tex såg jag en supersöt body som hade "teckning" som en liten kostym, hahahahaha, skit roligt! Nu vet jag inte om jag skulle köpa den men det finns roliga plagg. Samt söta flickigare bodysar...