Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-04-15 22:53:51 följande:
    mockarutor :Pvaddå da gumman? har jag missat nått?
    åå va gott :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-15 22:53:51 följande:
    mockarutor :Pvaddå da gumman? har jag missat nått?
    svarade på det i knyzzels inlägg gumman....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-15 22:54:10 följande:
    Nja.. nu har jag tagit ut mig totalt känner jag... Blir sucksesivt stelare å stelare i hörebenet nu. Hoppas att d släpper till i morron. Tänkte jobba å gå i skola ju! ja, vist e d typiskt att man alltid gör d. Så kommer gäster å skitar ner direkt igen Å d lätt super gott.. själv fuskbakar jag (handlar på konditori)
    haha jag bakar aldrig heller....fusk köper jag med.....men det kanske e en nerv som sitter i kläm....?
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-15 22:58:11 följande:
    Lugn i stormen... Hoppa nu inte av hästen innan den har stannat... hehehe (lite små kul) Du får tänka på att han är ganska så stor nu  å om du bockar dej så trycker han på dina organ å annat som SKA finnas där inne. Så länge d inte uprepar sig konstant eller du får så ont att du inte kan röra dej Å d inte släpper så tror jag att d är ganska lugn. Jag själv har sjukt ont i kroppen var jävla dag nu. FAN VAD JAG HATAR FOGLOSSNINGAR Å LIGGAMENT
    hahahahah döör av skratt, du har nog rätt...har carohl i luren nu som säjer exakt samma sak...hahahahah hade t0va vart inne så kunde jag frågat henne, hon verkar ju mkt insatt i det hela....inom många områden....suck..
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-15 23:00:12 följande:
    såg de nu.... låter knepigt men kan vara som knyzzel säger bebben kanske kommer åt nått som gör att de gör ont när du reser dej upp.... tror inte du behöver vara orolig....
    mjo jag ska la inte lägga för mkt energi på den oron, sen har jag carohl i luren som peppar hihihi
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:01:17 följande:
    Men även om du inte vet det så har du oxå magmuskler som du kan få muskelkramp i precis som i vaderna. Jätte räligt
    jo det e klart att magen reagerar väl, den expanderass ju sjukty fort nu.....gulliga ni e, ni 2 å carohl e mina favoriter :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:08:40 följande:
    Min lille sparkar på 2 olika ställen nu så att man ser det. jätte mysigt.
    jo det e skitmys.....jag känner min lille typ nere vid blygbenet å uppe vid brösten....å ibland vid sidorna....men längst ner vid blybenet e mest på morrn...
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-15 23:14:09 följande:
    tur vi har varandra allihopa så vi kan stötta :)Vi behöver alla hjälp lite då o då.... haha jag kan behöva ta tag i min förlossningsrädsla snart så det inte blir så tätt in på förlossningen
    jo det e såå skönt att ha er underbara :)
    ok, e du rädd för förlossningen? var din första jobbig?
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:04:07 följande:
    Usch ja... Får sådana energirus på våren när solen tittar fram... Kan bara inte ta d lugnt. Vill helst bara vara ute å leka med dottern, men hon är förkyld å jätte snorig å vill bara titta på Landet för längesedan
    hoppas din lille blir frisk snart :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-15 23:21:03 följande:
    nej det var det den inte var därför väntar jag mej nått jätte jobbigt tror jag.... vattnat gick 01.00 fick värkar 18.00 och riktiga krystvärkar 19.30 och 19.45 är han ute så hade en jätte lätt förlossning....
    ok, men du jag tror inte det blir värre andra gng, snarare tvärtom .tror kroppen känner igen hela grejjen..
  • Bubbis10

nu har jag hinkat i mig ca 1 l äpple juice :)

å fick en rejäl spark i ljumsken, hahahha

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10