Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-04-16 11:02:28 följande:
    carohl; tack =PJo det där med sex, vi har verkligen inte sex längre, men det är ju mycket på att jag mår på kymigt och man är som sagt inte så där jättesmidig. jag sa till mannen häromdagen; "Ja det är lite tråkigt att vi aldrig har sex nu, men vi får väl ta igen det sen". Då säger han "ja men jag har väntat ett helt liv på dig, då kan jag vänta några månader på sex". Han är fin min man
    men guuu va fint sagt,vilken guldklimp asså....sann kärlek :)
  • Bubbis10

idag ville Fk bråka med mig om pengar mm, men jag ringde en annan myndighet samt min psykolog, så va det löst! att dom orkar hålla på med oss vanliga små människor,piska oss som slavar...hua...tack å lov så löste det sig :)

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-16 11:48:18 följande:
    Jävla fk!! Synd att måste ha med de att göra nu...
    jaa jag blev ju jättepressad med en gng, men nu löste det sig tack å lov....
  • Bubbis10

Näe flickor nu ska jag ducha å möta upp min dotter å köpa skor till henne :)
    kram sålänge...

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-16 12:26:27 följande:
    De ska ju finnas för den lilla människan och hjälpa till inte motarbeta. Det är tråkigt att man måste vara stark och påstridig för att få ut några pengar.
    jo det e fördjävligt...hua....måste rusa...
  • Bubbis10

såå blir man barnledig ikv tills imon :) ska bli lite skönt å få vara ifred en liten stund...å¨hon får vara med sin bästa vän ...hihii

har köpt skor till lillan å amnings bh till mig :) 75 D blev det :)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-04-16 19:07:36 följande:
    Godkväll;) Hoppas ni mår bra! Här ska vi snart käka potatis i ugn med kött och egen taziki och sallad mumma! köpte ett alkoholfritt vin i dag me ska se om det är gott!! blir säkert onykter hahaha;) i kväll blir det mys och kolla tvn hoppas ni får en bra kväll och helg alla!!
    åå va mys ju :) jag som inte dricker alkohol i vanliga fall pga vissa anl e konstiogt nog sugen på champange nu, hahaha men det blir ju inget med det såklart :)
    Köpte du gravid kudde? jag ska behålla min även efter, hihihi love it :)
  • Bubbis10

en pinsam fråga...jag e stenhård i magen, vågar inte ta i riktigt,,,kan barnet tryckas ut? hahaahaha

• Bubbis10

hm, ingen inne?? jaja nu stoppar jag i mig vidriga katrinplommon...urk..

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-04-16 21:41:37 följande:
    hej hej nej har inte vart inne i den affären men vill ha en sån;)ska tjata på sambon;)
    hej :)

haha aa gör det .....e du hård i magen?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10