Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-04-16 21:55:22 följande:
    Jag är sådär hård i magen men tar inget för det. Ät katrinplommon! Och bebisen kan ej tryckas ut...
    hahahaah ok, mja då får jag la göra så då...börjar känna av det, lite öm över magen nu...e la full av skit, hahahaahah
    knyzzel skrev 2010-04-16 22:01:03 följande:
    Vi har beställt babyboxen (babybox.se) Den är full med massa varoprovor å den är GRATIS, Sen har vi ju libero som man oxå får massa varaoprovor så som blöjor, tvättservetter mm. Sen så får man babybag grattis inne på dem flesta BB annars så kan man beställa den. Goboken har ett som man betalar frakten på, men där måste man gå ur sen om man inte vill ha mer. Det är ju en bokklubb, men dem andra 3 har jag varit mycket nöjd med. Inte massa mail å absolut inga telefonsamtal eller brev å annan reklam. Dem ÄR gratis.
    e du säker på att man får en gratis baby bag på BB ?
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-16 22:13:14 följande:
    hej tjejer:)allt bra me er ikväll?jag har som en väldig mensvärk i nedredelen av magen skit skumt... inte en aning varför jag fått de:(
    Låter som det jag får ibland , typ nedanför blygbenet?
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-16 22:13:55 följande:
    Nä å, men va kul att vi e inne samtidigt. haft en trevlig kväll? Här har vi haft folk (min svägerska men fam.) Åt en god kycklingstuvning å jordgubbar med grädde till efterrätt. Super gott å ännu godare med trevligt sällskap
    haha aa så trevligt :) det lät riktigt gött asså....blev genast sugen på ngt gött å äta, hahaha igen...
  • Bubbis10

har bara kännt några få puffar idag av lilleman ju....sen har det vart helt lungt....{#lang_emotions_frown}

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-16 22:17:28 följande:
    Ja, d fick vi sist för 2 år sedan med lillan. Gå in på deras hemsida babybag.se tror jag d va... å delar dem inte ut den så kan du höra av dej till dem så skickar dem den till dej.
    jaså? ååhh tack det ska jag göra :)
    lillabambi skrev 2010-04-16 22:23:47 följande:
    ja exakt :Ptack för presenten söta du :)
    ok, men så har jag det åxå ibland :) ingen fara tror det e ligamenten som töjer sig...hihi så lite du knyzzel å carohl fick varsin :) å sweetlily för att hon e så go med ....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-16 22:28:36 följande:
    Fan vad jag e sliten i kväll. Helt slut körd å då sov jag ändå till halv 8, men jag har ju inte vilat middag alls. Första gången jag sitter ner för att ta d lugnt. Tog inte en ut min lunch i dag. D va så jävla stressigt på jobbet med leveranser å monteringar, jobbade hela 5 timmar non-stopp. fan va jag e trött ska börja jobba igen kvart i nio i morgon så d blir nog en tidig sorti för mig i kväll
    men hua va jobbigt, ja jag ska jobba på att få¨igång magen här...urk....
    lillabambi skrev 2010-04-16 22:43:46 följande:
    ska ta med mej datorn och lägga mej o kika på förlossningskliniken :) nattinatt vänner :)
    haha natti natt gumman...men du, ska du verkeligen se på det om du redanb e rädd?

Knyzzel-tack för tipset om baby bag :)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-04-16 22:52:18 följande:
    hmmm jo lite lustig i magen är ja men de är väl för jag äter järntabletterna!!ne nu blir det sängen natti natti!!
    mjo samma här, stenhård...känner mig helt förstpoppad ju...hua..
    carohl skrev 2010-04-16 22:50:14 följande:
    Hej tjejer!Haha ses vi nu ikväll samtidigt? Najs bajs... Min lilla prinsessa i magen lever rövare!!Min andra sessa ligger i sängen och sover. Stackars liten hon fick veta att hennes farmors hund som hon avgudar och är mer eller mindre bästis med ska avlivas på måndag. Han mår inte bra och är gammal. Hon har gråtit floder så hon ska dit på söndag och ta farväl av honom.
    hey gumman, men ojoj stackars michelle, lilla stumpan...du får ge henne an bamsekram fr tant greta, haha
    lillabambi skrev 2010-04-16 22:43:46 följande:
    ska ta med mej datorn och lägga mej o kika på förlossningskliniken :) nattinatt vänner :)
    Tusen tack för presenten, va gulliga ni e tjejer :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-16 23:03:12 följande:
    Ja jag vet stackars Michelle... Hon förstår att det är för hans bästa men hon är ju självklart ledsen ändå...  Njaaa jag tror inte att tant Greta skulle uppskattas nu, haha...
    jo jag förstår att hon e ledsen...hahaa näe jag tror inte heller det....tyvärr, betalde ett visst mob smycke idag så nu e det bara att vänta på leverans :)
  • Bubbis10

Tvingar i mig katrinplommon här....urk hatar det....

• Bubbis10

näe nu ska jag ta å logga av, sov så gött tjejer.....kram på er {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10