-
jo men det e såå mys för varje v man går desto mer säker känner man sig, men vi har ju gått mer än halva tiden ju...funderade på en sak nu, kanske man skulle börja spara till nya bröst redan nu..för det lär ta tid å få ihop 50.000 kr...hua....knyzzel skrev 2010-04-14 22:43:02 följande:Ja, V 25+0 här från å med 00:00. jag börjar känna lite panik över att tiden gått så fort. Börjar ju kännas mer verkligt dessto mer man räknar ner. -
men 25+0 e ju v 26 redan :)knyzzel skrev 2010-04-14 22:43:02 följande:Ja, V 25+0 här från å med 00:00. jag börjar känna lite panik över att tiden gått så fort. Börjar ju kännas mer verkligt dessto mer man räknar ner. -
haha heey gumman, lon time ago..hur e det?jennyc skrev 2010-04-14 22:49:15 följande:är du vaken såhär sent? ajabajahaha såå du försöker snyta åt dig en hel v extra?? hahaahahaknyzzel skrev 2010-04-14 22:50:50 följande:Fel av mig v 24+0
men vilket bf har du? 2a aug? -
haha så söt, tänk att alla barn passar på när dom e sjuka...MEN med tanke på vad du skrev i den andra tråden så kanske hon har att brås på....*ler*knyzzel skrev 2010-04-14 23:01:32 följande:Ja, blir ändån minst en vecka -10 dagar innan BF så va fan... Nej 4 augusti. Sitter här hemma med en lite nyvaken å febrig 2 åring. Jätte mysigt! Hon tyckte att jag skulle köra å handla godis till henne nu för 10 min sedan för att hon var sjuk... söta lilla gullungen min. -
haha du,jag tror dig helt 100 på den.....knyzzel skrev 2010-04-14 23:07:25 följande:Jo, nått har hon från mej... eller hon är en nyar års model av mig bara. Annars så har vi lika många hästkrafter
-
Gumman, jag känner mig inte helt 100 å e jättetrött så jag ska lägga mig.....knyzzel skrev 2010-04-14 23:07:25 följande:Jo, nått har hon från mej... eller hon är en nyar års model av mig bara. Annars så har vi lika många hästkrafter
men jag hoppas vi kan höras imon igen, kraam -
hihi godmorgon,nu sussar du nog göttans...en annan e klarvaken emot sin vilja typ..hahaknyzzel skrev 2010-04-14 23:20:12 följande:Jag ska oxå sova nu tänkte jag. Hoppas att dottern oxå tycker att d är en bra idegodmorgon :)Lysmasken skrev 2010-04-15 07:44:49 följande:Morrn töser.Ska in till stan nu på morgonen, går på jobb choaching några dagar i veckan. Så 8,30-12.Men det gör inget för idag kl 13 ska jag till bm å lyssna på hjärtljud & mäta magen. Få moderskaps intyget som ska till fk, säkert stick i fingret oxå.
ååhh va mys å få gå å lyssna på liten,det e lika spännande varje gng tycker jag..haha vill åter igen säja att det e kul att du delade med dig av ditt liv så man kan få en liten bild av vem du är,å karibien....kan det bli mer romantiskt..haha
Idag går man in i ny V då jaaa.....hihi å välkommnar V 23 wiiiiiiii -
men oj va jobbigt,hua...stackare låter inget vidare alls...men solat å shoppat låter dock kul...hihi allt e toppen med mig...vill sova men e klarvaken..typ...jennyc skrev 2010-04-14 23:02:44 följande:Preggahellu...jo här är allt bra förutom ordentliga foglossningar så nu är de kryckor som gäller :Svart hos mamsen hela dan och umgåtts med henne och lillasyster, solat och shoppat lite :)Hur är de me dig då?Oj, men det var ju rätt så bra odds då ju :) jag har ju en Bm på mvc där barnet föddes i v 23 å ölverlevde, även om det va lång sjukhus vistelse så klarade han sig iallafall....såå nu känns ju varje v guld värt. men det låter ju som du säjer som om den lägger på sig en hel del ju....wiiiiiden kära leken skrev 2010-04-15 07:57:36 följande:Pregga: Läste nånstans att föds ungen idag så har den 14% chans att överleva. Föds den om 1 vecka har den 44% chans. Den lägger på sig massa nu! -
Tänk att alltid ska man oroa sig för ngt va det gäller sina barn...grr. en riktig ungjävel på skolan e på å hackar på min tös,å han e dessutom äldre än henne.
men det ska jag ta tag i nu med en gng, har redan ringt skolan å lämnat meddelande. när dom e små e man orolig för saker...å det släpper ju aldrig, ska ngn vara dum på dagis,skola....fula gubbar/tanter...ååå dessa små liv vad man känner för dom.. -
Den kära leken
tänk att vi går in i v 23 ida...haha det va inte så längesen vi satt å skrev, jaa bara jag går över v 12 så e det lungt...å ngn sa-vilken v e du i nu då? ja jag e i v 8, hahahahaaha
några trillade av på vägen å man kände sig som en egoist som tänkte,tack gud att det inte var jag....å nu e vi så långt gågna...lite mer än halva tiden ju..såå
grattis till ny vecka :)