Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-04-18 00:09:32 följande:
    Ja fan det där är på två sätt... hur det än blir gumman så kommer din son att ha dig och Natta och bättre än så kan han inte få det
    ok,ok nu blev jag fuktig i ögat här......tusen tack gumman, du e en riktigt bra vän {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-18 00:19:07 följande:
    Det löser sig alltid. Som sagt kolla jag hade det jobbigt förut och fixade det ändå. Allt ordnar sig alltid...
    jo men så e det ju...jag kämpar ju på här för att få ihop så mkt som möjligt innan lillemans nedkomst, visst blir det lite tight nu ett tag men det går ju....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:24:35 följande:
    Okej, men då får du å barnen kanske lite lugn å ro?! Vet att du vill att prinsen din ska ha en bra relation med sin pappa, men så som han har varit mot dej så tror jag nästan bara att lillkillen blir förvirrad om han hör pappa säga sådan saker om sin goa mamma. Dem kan få en bra relation senare oxå även om dem första åren går till spillo. In å titta. Tack! Har ändrat den MÅNGA gånger innan jag blev nöjd.
    mjo jag vet...tack gumman...får la se hur det blir..jag har ändå svårt å tro eller så e det bara jag som hoppas på att han INTE ska dumma sig med vår son närvarande....som sagt, den som lever får se..
    carohl skrev 2010-04-18 00:27:41 följande:
    Åh jag måste berätta en sak!Lillan har ju inte gjort sig till känna för sambon då VARENDA gång  han lägger handen på magen så slutar hon fast hon sekunderna innan har levt rövare så pass att man sett magen bukta ut åt alla håll och kanter som som sagt så blir det kolugnt då han lagt handen på magen tills idag! Hon gav sig till känna, han fick två buffar och vad lycklig han blev! Underbart!
    åå änteligen gumman, hahahaha som ni väntat på detta :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-18 00:30:50 följande:
    tjejer nu fixar jag inte att hålla mina ögonlock uppe längre, inte ens med tändstickor skulle jag tro.Jag säger god natt, sov så gott och som min dotter alltid säger: dröm fina drömmar
    natti natt stumpan, sov så gött så hörs vi imon :)
    kraam
  • Bubbis10

Kom å tänka på en sak nu när jag var i badrummet å höll på att skalpera mig själv, har såå torr hårbotten nu å det kliar..¨å för att vara säker så har jag en japp-luskam! man vet aldrig när man har barn i skolan, men inga lus här ite...bara en skalperad pregga kvar, hahahaha MEN det fick mig å tänka på en sak som man inte tänker på, å som igen av oss skrivit upp på sin inköpslista å det e salisyl vaselin å luskam, man smörjar huvudet på lille bebben med vaselinet så skorv ska mjukas upp sen kammar man bort det med luskam :)

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:36:04 följande:
    Så sant så... Du kan ju inte ändra på någon som inte vill ändra på sig själv. Kanske att han ändrar sig när er prins väl är här å otroligt nog bara mognar (för d kan hända) Vill bara inte att du ska bli mer besviken på d j*vla aset. Han har gjort tillräckligt. Hade han varit en hund så hade man avlivat honom pga instabiliteten.
    hahahahaah dööör av skratt :) mja asså jag förväntar mig inte ngt. bättre så då slipper man bli besviken, visst har under skett....men knappast med han...jag hoppas inte på ngt ang det aset, utan blir det bra mellan han å hans son, ja att deras relation blöir bra så e jag glad för mitt barns skull....men det skulle vara svinets stora förlust å inte bry sig.
  • Bubbis10

Här inne tvärdog det jaa.....natti natt, kram på er då :)

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-18 01:02:53 följande:
    Helt rätt tänkt å din son kommer att förstå när d e dax att förstå.... Barn e inte dumma. D e en egenskap som vuxna har. Tänkte oxå sova lite nu. Är ganska tröttjag tvättade dottern med babyolja eller badolja å torkade lätt med en handduk. Funkade oxå jätte bra, men hon hade nästan inget alls. Ska ta sovmorron i morron. Söndagar är min ÄNDA lediga dag i veckan å då ska jag sova först å främst. Nästa vecka blir stressig. Nytt jobb å stort prov
    jo det e sant, barn e klipska...haha jag trodde du somnat av stolen...hahaahahha ok, kan man ju prova olja å handuk först..min lilla hade lite i början men det gav med sig.....åå du får sova så göttans då, men fy va jobbigt å ha så få sovmorgonar....
    vad e det för prov?
    knyzzel skrev 2010-04-18 01:03:57 följande:
    Gubben var tvungen att kolla en sak på datan å d tog lite tid. Sorry
    haha lungt, sov så gott stumpan :) kraaam
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-18 01:09:04 följande:
    Engelsk prov 2 kapitel innehållande 10 texter å över 200 glossor. Jippi.... Blir väl att börja plugga i morron då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jisses, ja det va inte lite du hade att göra urk....
    godmorrn föresten :)
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-04-18 06:43:21 följande:
    MorrnSka ställa mig å fixa ihop lite deg så man kan baka bröd.
    mums med nybakat....suck, jag som hatar å baka asså....typiskt..
    SweetLilly skrev 2010-04-18 09:59:06 följande:
    morrn morrn!Vi låg länge i sängen idag och vi kände lilla Pyrets sparkar och nu såg vi för första gången sparkarna på utsidan! Coolt!ang torr hud, jag är torr i vanliga fall, men nu är det nästan så man fjällar haha. Det kliar i hårbotten, riktigt jobbigt ibland.Nu ska dte ätas lite nybakt bröd och ta dagen som den kommer.. Maken ska snickra och jag ska..slappa, haha.
    meh...va det ska ätas nybakat då....japp det kliar i hårbotten, trodde jag fått lus först ju, hahahaha men jag e bara krut torr :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10