Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-15 22:12:11 följande:
    well hellu bruchan...hahabara fint, har vart lite seg ida bara...typ ingen lust till ngt annat än å äta...haha
    hahah... men mat är fantastiskt gott nu för tiden :D
  • lillabambi
    knyzzel skrev 2010-04-15 22:26:48 följande:
    Hej... Nu e jag oxå här. Har städat hela kvällen... Så jävla äkligt golvet var... Fy! Ska ha gäster i morron å då vill man ju inte har ÄKLIGT i alla fall.... Tur att man har besök ibland så att moppen kommer fram... hahahahaha
    fy vad du är duktig bara komma hit och fortsätta :)
    haha ja de är konstigt att man ska spara storstädningarna tills man får gäster :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-15 22:49:04 följande:
    oj, åh va gött....va blev det då? gu nu e jag ororlig.....
    mockarutor :P
    vaddå da gumman? har jag missat nått?
  • lillabambi
    knyzzel skrev 2010-04-15 22:54:10 följande:
    Nja.. nu har jag tagit ut mig totalt känner jag... Blir sucksesivt stelare å stelare i hörebenet nu. Hoppas att d släpper till i morron. Tänkte jobba å gå i skola ju! ja, vist e d typiskt att man alltid gör d. Så kommer gäster å skitar ner direkt igen Å d lätt super gott.. själv fuskbakar jag (handlar på konditori)
    haha någon som tagit ut sej rejält av städningen idag... stavningen{#lang_emotions_laughing}..
    Hehe jag älskar att baka o laga mat...passion :D
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-15 22:56:45 följande:
    svarade på det i knyzzels inlägg gumman....
    såg de nu.... låter knepigt men kan vara som knyzzel säger bebben kanske kommer åt nått som gör att de gör ont när du reser dej upp.... tror inte du behöver vara orolig....
  • lillabambi
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:04:07 följande:
    Usch ja... Får sådana energirus på våren när solen tittar fram... Kan bara inte ta d lugnt. Vill helst bara vara ute å leka med dottern, men hon är förkyld å jätte snorig å vill bara titta på Landet för längesedan
    Åhh landet för länge sedan såg jag me när jag var liten :D
    idag har det bara regnat hos oss solen kikade fram en liten sväng på kvällen :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-15 23:11:42 följande:
    mjo jag ska la inte lägga för mkt energi på den oron, sen har jag carohl i luren som peppar hihihi jo det e klart att magen reagerar väl, den expanderass ju sjukty fort nu.....gulliga ni e, ni 2 å carohl e mina favoriter :)
    tur vi har varandra allihopa så vi kan stötta :)
    Vi behöver alla hjälp lite då o då.... haha jag kan behöva ta tag i min förlossningsrädsla snart så det inte blir så tätt in på förlossningen
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-15 23:16:56 följande:
    jo det e såå skönt att ha er underbara :) ok, e du rädd för förlossningen? var din första jobbig?
    nej det var det den inte var därför väntar jag mej nått jätte jobbigt tror jag.... vattnat gick 01.00 fick värkar 18.00 och riktiga krystvärkar 19.30 och 19.45 är han ute så hade en jätte lätt förlossning....
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-15 23:22:51 följande:
    ok, men du jag tror inte det blir värre andra gng, snarare tvärtom .tror kroppen känner igen hela grejjen..
    jag hoppas de... är ju något man inte riktigt kan veta men jag hoppas verkligen att det är så men rädslan är där iallafall ...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10