Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-11 20:34:45 följande:
    nej va inte det...:) haha gumman, jag äter lakrits ändå :) jag är i v 22, å har gått upp 11 kg redan.. Men fyy va jobbigt, så hade jag det me lillan, men nu mår jag toppen...har inget å klaga på alls :)
    hehe 11 kg de va inte dåligt :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-11 20:47:28 följande:
    hade uppe detta med humöret för ngn dag sen, att jag blir rasande ibland, inte ofta men det händer......får dock så små sd då så jag behärskar mig så gott det går :)Men jag verkade ensam om att bli arg emellanåt.....haha hormoner å humör...
    haha jag lovar du är inte ensam här har du en till :) ibland slår de blixtrar här hemnma :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-11 20:54:38 följande:
    haha va skönt, trodde jag va helt ensam om det....det verkade så för ngn dag sen....
    haha då var säkert inte jag inne nått :P
    men min karl tycker att jag är lugn i humöret men kan inte fatta hur han tycker de 
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-12 22:52:50 följande:
    Måste säja det, släppte lös boobsen nu, å dom e GIGANTISKA! å ont gör dom, men jag klagar inte....hahahaha
    haha passa på o njut bejb ;)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-12 23:05:22 följande:
    wiiiiiiiiiiiii hahahahah tjo ma sista :) wats up? eller som min dotter säjer, tjo broch, whats cracking in da hood? hahahahaaha
    hahah :D
    du jag kan ju lova att jag har värdens förstoppning :Plite drygt... tror inte jag varit på dass sen i onsdags :(
    hur är det själv då??
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-12 23:29:35 följande:
    oj, det låter ju inget vidare, käka päron eller katrinplommon INNAN du får rejält ont...mja med mig e det faktiskt toppen :)
    har gjort de mesta man kan faktiskt men inget som biter.... blir microlax i morron om det inte är bättre

nu är de nattinatt snögging :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10