elinnnnn skrev 2010-04-18 21:45:31 följande:
åh roligt med bm besök :D hoppas det går brajag ska inte till min BM förräns om två veckor... undrans om hon mäter magen då. det borde hon väl, för då kommer jag vara i v.27! herregud vad tiden gååååååååååår!!!!
JA DET BORDE HON JU KANSKE GÖRA... TROR MIN BM KANSKE SKULLE GÖRA DE I MORRON....hopps :P
Pregga skrev 2010-04-18 21:48:25 följande:
haha ok, ja jag bad han ringa upp mig via en lapp som lillan sprang med då som bytt nr. han sa att det va nötkött så jag antar att det inte var tarmar då...va mys att din lille lever rullan, åå vill med ju....haha jaa njut för sjutton :) Nu fick jag en liten putt i denna stund, haha men det va en liten knuff asså....haha men den kom :) spenat pirog har jag inte provat, avskyr spenat asså...urk..haha haha jo min omgivning tycker jag e sååå fin nu :) hahaha men jag äter ju konstant ju....jag e me lite seg idag, men har haft besök heeela dan typ...asså jag var ju med jättetrött hela tiden innan järntabletterna så det e nog bra om du kollar.Har märkt en sak-jag får små sd av att plocka saker å resa mig upp från golvet, ja inte hela tiden men om jag plockar saker upp å ner eller går i trappor, dom gör inte ont...men kommer då..
Jo jag har me börjat få små sammandragningar när jag anstränger mej ..