Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-18 21:09:44 följande:
    hahaha ok, det är vindruvs bld i leger som man rullar in ris me kött,yougurt å kryddor bla å kokar så....MUMS!
    aha aldrig hört talas om :P
    Hur mår du idag då?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-18 21:27:55 följande:
    Vägde mig idag å jag har gått upp 12 kg....ändå tycker jag att det står still ju....har kännt min lille prins lite idag, men han e mkt lugn nu......lite tråkigt...
    DEt är bra du lägger på dej :P de behöver du :)
    Våran bacon sparkar o rör sej som en galning nu för tiden :P
    Jag mår bra...trött som en galning ska till barnmorskan i morron o kolla järnvärden o grejer :)
  • lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-04-18 21:45:31 följande:
    åh roligt med bm besök :D hoppas det går brajag ska inte till min BM förräns om två veckor... undrans om hon mäter magen då. det borde hon väl, för då kommer jag vara i v.27! herregud vad tiden gååååååååååår!!!!
    JA DET BORDE HON JU KANSKE GÖRA... TROR MIN BM KANSKE SKULLE GÖRA DE I MORRON....hopps :P
    Pregga skrev 2010-04-18 21:48:25 följande:
    haha ok, ja jag bad han ringa upp mig via en lapp som lillan sprang med då som bytt nr. han sa att det va nötkött så jag antar att det inte var tarmar då...va mys att din lille lever rullan, åå vill med ju....haha jaa njut för sjutton :) Nu fick jag en liten putt i denna stund, haha men det va en liten knuff asså....haha men den kom :) spenat pirog har jag inte provat, avskyr spenat asså...urk..haha haha jo min omgivning tycker jag e sååå fin nu :) hahaha men jag äter ju konstant ju....jag e me lite seg idag, men har haft besök heeela dan typ...asså jag var ju med jättetrött hela tiden innan järntabletterna så det e nog bra om du kollar.Har märkt en sak-jag får små sd av att plocka saker å resa mig upp från golvet, ja inte hela tiden men om jag plockar saker upp å ner eller går i trappor, dom gör inte ont...men kommer då..
    Jo jag har me börjat få små sammandragningar när jag anstränger mej ..
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-18 22:04:28 följande:
    va spännande å gå till Bm imon ju...hihi vad saker har ändrats, asså när jag väntade lillan så gick man iallafall 1 gng i v, å nu nästan aldrig..men men det e la som med allt annat ska dras ner på det...trist.
    Här går vi lika ofta som förstföderskor oavsett :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-18 22:42:28 följande:
    jojo men det va så förr här med, men det e ändrat nu......tyvärr.asså jag räknas som förstföderska igen, haha då det gått 10 år sen sist....
    hrehe okej :)
    blir skoj o se vam av oss i gruppen så får först o sist :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-18 22:54:01 följande:
    ringde mina vänner på 1177 nu, å jag kan visst inte spräcka tarmarna, asså jag kan inte sluta äta nu.....
    haha knäppis :) haha tror du börjar bli en stammis hos dom :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-18 23:04:58 följande:
    haha jaa men denna gng å gng innan så sa jag inte mitt namn eller personmnummer....hahhaahahah men men jag får la börja föreställa rösten snart med...hahaha
    haha ja får köpa en sån där gasbalong så du pratar som kalle anka då får dom nog något att skratta åt..
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-18 23:10:47 följande:
    haha asså saken e den att när jag ringer så brukar dom brista ut i gapskratt :)Undrar var knyzzel e ikv? pluggar kanske....varför det lioxom när hon kan vara här inne med oss?! hahahhahaahar just lassat upp en ny portion med spagetti å köttfärs sås....du milde tid...det spänner i huden som ett trum skinn...
    haha jäklans matvrak..... men ska inte gömma mej under bordet... jag äter som en tok jag med :P
    ja hur kan hon dissa oss... och alla andra {#lang_emotions_laughing}
    haha fattar de inte
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-19 18:15:36 följande:
    lungt gumman, va trevligt å få gå till Bm :)sj ska jag ringa min vårdcentral imon, luktar lite sött när jag kissar igen, hoppas att jag inte har uvi igen....
    usch ne de får vi verkligen inte hoppas :(
    ja det var skoj...satt där i 1,5 h jag o sambon o hon är så jävla cool... helt underbar! pratar om allt :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10