Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-19 18:22:25 följande:
    asså jag har ju inte ont eller så,men det luktar som sagt lite sött som sist....åå va mys, det e så viktigt att ha en bra Bm
    Okej ja men lika bra att kolla upp det! Jag har haft mycket sånt förrut o då har de inte heller alltid gjort ont!
  • lillabambi
    Mandy86 skrev 2010-04-21 18:44:50 följande:
    Kollade nyss igenom H&Ms senaste katalog som kommit idag med postenInte en enda sida med mammakläder..suck
    nej jag fattar inte hur det kan finnas så himlans lite mamma kläder :(
  • lillabambi
    SweetLilly skrev 2010-04-22 19:43:35 följande:
    här var det dött!!Nu har vi köpt säng! Den var sådär supermjuk, svajade gott när man satte sig Bra för min strackars kropp, hehe. Men kan inte sova i dem förren imorrn, har inte tid att montera ner den gamle förren då..
    Vad skönt med en ny säng :)
    Vilken fin mage du har :D var inne och snokade på dina bilder :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-26 16:58:27 följande:
    aa det va du ma babe, å du har vart saknad! var i helsike har du hållt hus??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Det är mycket i kikaren just nu.... Flytt i juni/juli nångång så det är mycket att greja med i huset som vi ska flytta in i... Annars har jag bara varit så in i hvete trött så jag har inte orkat att sitta vid datorn... strax ska jag  iväg på kryddpartaj så kommer in senare ikväll :D
  • lillabambi
    Malten skrev 2010-04-26 21:35:17 följande:
    Ang abort är jag för rätten att varje kvinna själv får välja. Men självklart ska man skydda sig så väl man kan om man inte vill bli gravid. Och det är hemskt när vissa i stort sätt blir tvingade till abort. 
    Hmmm har missat lite varför har ni börjat diskutera abort?
  • lillabambi
    knyzzel skrev 2010-04-26 21:45:27 följande:
    Go`kväll  mina runda damer. Hoppas att allt är bra med er. Själv har jag varit lite nere å trött ett tag, så jag har inte orkat vara här inne mer än att kollat gästboken å inboxen då å då. Hoppas ni inte e har saknat mig för mycket.... hahahahaha.Vi var å lyssnade på vår lille prins i dag. Allt var jätte fint å jag följde "kurvan". Jag som trodde att kurvorna följde mig?! hahahahahahahaha Så i kväll har vi firat med kycklinggryta me ris å hallonsoda.... Jätte gott. Har varit på mitt nya jobbvikariat i dag. Jätte kul å super goa ungar å personal. Kommer absolut att trivas där Hur e d me er andra i vadragslivet då?
    åhh jag förstår vad du menar jag har inte heller varit inne på ett par dagar... mycket att stå i plus en otrolig trötthet men börjar nu bli en aning bättre med hjälp av Niferex :)
    Härligt att kurvan och du följer varandra {#lang_emotions_tongue_out} hahah
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-27 07:51:27 följande:
    Å va mys hos Bm...en annan får snällt vänta tills den 6te maj..hm...vad det gäller abort så är det varje kvinnas rätt att få göra det, men jag personligen tycker att man ska använda sig av skydd för att inte sätta sig i en oönskad situation.Det finns ju dom som gör den ena efter den andra aborten å det tycker jag e riktigt fördjävligt, men det e jag det....Sweetlilly, inboxa mig snarast e du gullig.....
    hej bruden...
    Varför har abort börjat att diskuteras i våran tråd?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10