Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Grattis till er andra som åxå går in i ny v, hehe visst älskar man bara torsdagar nu, hahahaah

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-22 10:23:51 följande:
    Ja det är många som byter vecka på torsdagar! Nej jag har inte ont någonstans. Mår superbra. Fötterna kan va lite svullna på kvällen men det botas med stödstrumpor. Annars ingenting. Brås väl på mamma som cyklade till förlossningen när hon skulle ha mig :)
    haha ok, va skönt..hihi asså jag har inte ont hela tiden, men när jag ska vända mig om eller flytta på mig i sängen/soffan så får jag rejält ont de sista 3 dagarna.....
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-21 22:44:39 följande:
    Heheh, ja tårarna var inte långt borta här om man säger så..Nåt rätt måste jag gjort i min föräldraroll iaf..hahaKänns bara lite jobbigt att de inte ska gå på samma förskola till hösten längre (båda två ska byta till andra). Men jag och den andra mamman har bestämt att vi ska se till att de träffas regelbundet ändå för att uppehålla kontakten.
    hihi förstår att du känner dig stolt, hihi hade jag med gjort :)
    sofie och laura skrev 2010-04-22 04:49:41 följande:
    godmorgon VERKLIGEN!Har vart bortrest till värmland för att koppla av vissa saker OCH tro mig ingen tele inget ingen data så skööönt!Problemet nu är att man har sömnsvårigheter kan inte sova! Mkt tankar mm.IDAG 24+0 =) whiii Happy!Pregga hur märkte du om din uvi?Måste ringa mvc imorgon och boka ny tid då jag glömde bort  tiden i tisdags.Har det hänt ngt nytt här inne`?pusss
    mja jag tyckte att det luktade sött, inget annat. ska strax iväg å lämna in nytt urinprov, inom 1 tim :/
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-22 10:25:46 följande:
    jo, när jag ska vända mig så stränar det och sträcks, inte skönt..
    ok, jagh tycker att det typ låser sig, å gör skitont ibland....men det e typ bara natte tid när jag ska vända mig om, eller sätta mig upp...
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-22 10:30:51 följande:
    Vi får hoppas att det bara är tillfälligt. Jag kommer dock inte upprepa hennes färdsätt till förlossningen då vi har 2 mil.
    ja tack så mkt.....haha nej det hade inte jag heller :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-22 10:38:37 följande:
    ok, nej när det låser sig på mig så är det ischias, den är inte att leka med.
    ok, ska till mvc nu å lämna urinprov nu, hihih tänk att man e i v 24 redan...woohooooo
    ska fråga om detta samtidigt..kram sålänge
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-04-22 13:13:24 följande:
    Grattis!! Går oxå in i v.24..Fick kramp i en vad inatt och fick total panik...Sen kan man inte ligga på sin favvo sida längre för det är där jag har ont.Nu har man varit i grannstaden och ätit hos syrran. Gått i gamla stan och ätit klings Glace och sett ut över hamnen. All snö som kom igår är borta..Skönt.Börjar få glömsk sjukan får skriva påminnelse lappar hela tiden till mig. Ngn fler?
    Tack så mkt :)

Tack alla för gratts meddelanden till min nya vecka...hihihihi
  • Bubbis10

Asså man upphör aldrig förvånas, vilket folk asså....En bekant fr min kurs där jag gick tidigare, tror jag berättat om henne....asså inget illa om henne alls för jag gillar henne, hon har ett charmigt sätt. men med diagnosen borderline, som jag tyvärr INTE har så mkt kunskap om...ja iallafall, jag slutade ju min kurs pga en händelse som blev mkt stressande för mig. En annan deltagare hade enl henne utnyttjat henne sexuellt,(typ våldtäkt) sexuellt utnyttjande.
    jag blev totalt vansinnig å hade svårt å gå tillbax till kursen, detta var åxå ngt hon sa till alla omkring sig.

på kursen å privat, hennes mamma sa framför mig-ja men det e ju alltid du som drabbas av sådana här saker....å jag blev ARG. jag fick sluta kursen bla pga detta å att jag blev stressad då båda gick där å jag såklart tog parti för henne, vi umgicks ju lite med...
    Nu fick jag veta ikv, typ såhär-Samantha (jag) bli inte arg å skrik å skäll på mig nu...ååhh du kommer bli jätterag, jag blev på min vakt med en gng å bara ok???
    mja asså jag hart börjat träffa XXXX igen, jag bara va????

jaa vi typ träffades, jag ringde för ett tag sen för att jag va kåt, å nu är vi KK men bli inte arg på mig snälla......

jag har inte vågat säja ngt för jag ville inte stressa dig nu med barnet ¨allt eller att du skulle bli rasande på mig.
    jag blev bara helt likgiltlig å sa-jaja du e vuxen-ditt beslut...jag kan inte döma dig, det e ju ditt val....

å hon har skrivit en tråd om det här inne på Fl där hon fr början skriver som anonym Ts att hon blev sexuellt utnyttjad.....
    jag finner inte ord, men det e tyvärr sånt som förstör för så sjukt mkt annat, men det ingår väl kanske i diagnosen borderline? det jag vet om dom som har den det är att dom e mkt självdestruktiva, å vill ha uppmärksamhet till varje pris.

hon har ju haft ett självskade beteende innan å fortfarande till viss del, asså jag känner ju inte henne så, utan vi gick på samma krs, jag tycker hon e en go tjej....för emot mig så e hon jättego...

Men beteende skrämmer mig å det tjuter varningsklockor....

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-04-23 11:08:04 följande:
    Godmorgon tjejjer!Ja du pregga vissa saker upphör aldrig att förvånas!man blir lite paff sjukt paff bara!Imorse lämmnade jag in mitt urin för antagligen UVI och gbs =/ hoppas inte ....Och igår tog jag skräcken bakom mig för evigt och gick och handlade mitt första kitt till bebisen som vi skall ha på han när vi åker hem =) Jag har alltid handlat saker efter att de har kommit ut till vår värld pga skrock=/ men nu e detta mitt sista barn så min förlossning kommer att vara speciell =)Så han fick ett vitt grönt sett med tillbehör av mössa!Roligt roligt så nu ska det födas barn och inte T'NK OM Efter mitt lilla shopping kap så springer jag och tittar på den som sagt hela tiden!Märkte också att jag gav ju bort alla Leo´s bebis kläder till en väninna som gav det till en annan som också gav det till en annan så jag måste inhandla massvis fram till strl  74 =) Men men Det blir roligt för pojkarna ska alltid ha likadana kläder =)
    Hey gumman :)

ja asså jag har bestämt mig för att INTE ta åt mig mer av hennes historier å det e ju inte heller ngn jag umgås med direkt heller.

vad det gäller Uvi, så lämnade jag in prov igår, å min Bm ringde idag å sa att det fanns inget i urinet som tydde på uvi, men att dom skickar iväg det ändå för odling. lika så bra det, hoppas såklart att du med slipper det. va spännande å våga köpa första dressen jag vet att jag fick tvärångest när jag hade gjort det, men nu shoppas det för fullt :) hahaha
    SweetLilly skrev 2010-04-23 11:43:38 följande:
    Hej på er!Ja Pregga, trist med folk, men man kan inte förstå alla och man ska inte heller bry sig förmycket,om det nu inte är nån som behöver hjälp..Idag ska vi få ställa in de nya sängarna, har legat och längtat hela natten haha.Jösses vilket liv det är på lilla Pyret nu! Det sparkas dygnet runt känns det som, och min blåsa har blivit en rolig leksak , så toalettbesöken är om möjligt ännu tätare nu..Har mått lite dåligt idag, m¨tt illa variit yrslig och väldigt klen. Tog etttag innan jag fick i mig nån frukost också pga detta, men bara jag fick maten i mig så blev det bättre.Har ju haft problem med låga värden på mornarna så det är väl inte bättre nu när man är gravid. Jag har ju sedan många år haft problem med att gå upp hastigt på  mornar, då har jag fått svimmningsattacker, illamående och diarre. Inte kul när man vart på jobbet och tanterna har suttit brevid en och klappat på axeln och frågar hur man mår, haha
    jo det e trist, men på ett sätt bra för det visar ju att hon inte e pålitlig. lika bra det visar sig redan nu då jag inte känner henne så. haha vad det gäller blåsan så tror nog min lille prins att det e en studmatta, jag får SPRINGA å sist höll jag handen mellan benen för jag trodde inte jag skulle kunna hålla mig, hahahaha så mina toa besök ökar med kraftigt...

Tjejer, jag träffade mitt x igår på mitt intiativ, vi pratade i 4 timmar å hade faktiskt så roligt...det var som om vi for tillbax i tiden till en tid när vi hade det bra.....det väckte blandade känslor, även för han tror jag....men men det återstår ju att se om det håller i sig...jag har inget hopp om det tyvärr,,,,men men mirakel har ju skett...
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-04-23 14:30:10 följande:
    Ja lugnt på fronten kan man säga. Precis för 5 minuter sen så kom hantverkare hit, för att lägga fogmassa mellan klinkerna som dom la går. Varför just nu??? Ska hämta barnen om en stund, skitigt blir det. Dom tar inte av sig skorna el något sådant. Igår fick jag plocka fram dammsugare efter dom hade gått, skäp utanför fick plockas upp.Tänkte köpa tvättho imorrn men tror nog att jag ska planera lite genom ikea ist å räkna & fundera på hur jag vill ha tvättstugan. Får väl släpa ner en hantverkare å höra vad han säjer vad man kan göra där nere. Tvättstugan är nere i källaren å där är betong både på vägg samt golv.Tips på hur man kan ha tvättstugan? måtten är 2,6 * 2,82Ang glömska. Har glömt både det ena och andra, typ bvc besök, optikern 3 gånger. Brukar normalt sett aldrig glömma något men nu så glöms allt
    va det gäller minnet så e man ju snart dement! hahahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10