Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-27 08:44:00 följande:
    men såklart kan vi lämna ämnet utanför vår tråd, jag blev lite överrasskad över att så många valde att dela med sig dock...men intressant å se hur olika vin resonerar. För ngt vi alla här inne har är glädjen över våra små, å oron att ngt ska hända dom, men i ett annat ämne så tycker vi helt olika...lite intressant bara..
    nej guuud det gör ingenting jag bara undrade hur den kommit upp....
    Jag är lite emot abort men klart att det finns vissa bortförklaringar o abort ska INTE användas som preventivmedel det är min åsikt....

Jag´har typ börjat fått lite sd när jag anstränger mej men det är väl bara ett sätt för magen o säga att jag ska ta de lugnt :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-27 09:08:42 följande:
    ok, hihi det var ju inte min mening att göra ngn upprörd. jag är emot abort såvida det inte finns särskilda skäl för det vill säja, men inte pga slarv eller ren lathet, då anser jag att kan man inte ta sitt ansvar å skydda sig emot en oönskad graviditet så e man inte heller mogen för att nyttja sex.Vad det gäller Sd så e det fullt normalt, tro mig-där e jag välinformerad av alla samtal jag gjort, hahahahahahadet är livmoderns sätt att förbereda sig, att träna inför förlossning. Har man haft sd innan så ska det visst underlätta under själva förlossningen med. Jo vi är mkt olika du å jag, men det e ju åxå det som gör att tråden lever :) å vi har ju trots allt en sak gemensamt, glädjen över våra små :)
    Vi delar åsikt om abort o jag har diskuterat de ibland här på fl me men inte verkat vara någon som förstår...
    Jo kunde nästan tänka mej att de var så om sd :) Nu ska vi ut i solen en vända o sen drar jag o sonen till kyrkis så mannen får sova lite efter att ha jbbat natt :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-28 18:12:43 följande:
    Grattis till ny v gumman :) imon blir det V 25 för mig, hihihi wooohoooooo
    Tack gumman {#lang_emotions_flower}
    Grattis till dej i förskott :)

Pregga skrev 2010-04-28 18:14:45 följande:
    Faktum e bara-ingen mer stark mat för mig, jag som älskar det ju.....men det sätter fart på magen direkt..får sån....ÄCKELVARNING, men ränneskita..hua, bränns ju där bak....hahahah
    hahaha därför du lyser med din frånvaro...Pregga är fast på toa {#lang_emotions_wink}
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-28 22:15:25 följande:
    hahaha aa typ, hihi nej då...heeelt andra anledningar
    hehe okej... :) hur står de till idag då?
  • lillabambi
    Malten skrev 2010-04-28 22:44:45 följande:
    Vad spännande det blir att följa denna tråd när vi väl kommer till aug förresten :) När en efter en får sin lilla knodd. Sen kanske det inte blir så mycket tid och lust att hänga här hehe
    haha exakt...blir skoj o se vem som får först o sist o allt :P
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10