Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-13 23:15:10 följande:
    tjo broch, hahahajag har stängt ner min fb....tur att du finna här med :)jag mår toppen, lite seg bara....å undrar just nu om jag förgiftade mig sj å lillen, blåste in i fläkten på datan därbak å råkade dra in varmluften åxå som kom ut....urk..har jag andats in ngt giftigt nu? sicka nojjor man får asså...
    haha vilken galning du är... du har säkert blivit smittad av dammråttorna :P haha asg
  • lillabambi
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:20:59 följande:
    Jo, d e lugnt. Mycket foglossningar, många toabesök å lite sömn.... men d e ju d som är lite charmen med att vara gravid.. att man får gnälla  lite å tycka synd om sig själv. Har varit med maken å dotten på Skånes Djurpark idag... Vi hade 18c varmt å strålande sol. Jätte mysigt!
    fy vd mysigt :)'
    vi har med fått ett underbart vårväder här i dalarna o snön är borta ytterst lite kvar på vissa ställen..
    Jo man måste ju få gnälla av sej lite :) som du säger det hör till :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-13 23:24:19 följande:
    ååh gungan va jättefin:) hahahaah *skratt* mja jag tänkte mer på ngn strålning typ....hahahah
    hahaha ja men du kommer nog säkerligen få all strålning man kan tänka sej det är därför du är så knas :P asg
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-13 23:32:48 följande:
    haha mja det kan nog ligga ngt i det e jag rädd för.....hahahahaha
    shit har du börjat känna av sammandragningar?
    inte haft en enda jag :P
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-04-13 23:35:57 följande:
    Jag lägger till dig sen när jag loggar in
    härligt :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-13 23:41:19 följande:
    haha ok, ja jag kanske slukade pappa dammråtta då...haha fy asså.....den va jättefin,verkeligen :) asså jag har ju haft små sd innan ngn gng....men nu reste sig magen å blev stenhård, men nu känner jag lilleman åxå....ngn har visst vaknat. men det kommer ju komma mer å mer sd nu framöver, kroppens sätt å förbereda sig på, å jag kan få det som nu när lilleman rör på sig...
    okej fränt....med min son hade jag inge sd försen de var dax inge som kändes allafall :)
  • lillabambi
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:49:05 följande:
    Har haft små små sd, men knappt så att man kan urskilja dem. Yttrar sig mer som håll! Förra graviditeten hade jag inga alls (planerat kejsarsnitt) så d var en helt ny graj som kom denna graviditeten. Annar så? Allt lugnt där uppe?
    ja det är kanon här upp i landet :) solen gillas skarpt.... bara jag som är sjukt trött men har inte så mycket vett så jag kan kasta mej i säng:) sj?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-13 23:49:06 följande:
    hahaha klart du gör, see you tomorrw darling :)innan jag loggar ut, det e la fler som får Sd nu?? vi e ju ganska så långt gågna... kram å godnatt gumman :) jo det e skönt å känna han..underbart..hihi oj, det hade jag med lillan ofta..haha så olika det kan vara asså..min Bm sa att det e livmoderns om tränar inför en förlossning :)
    jo jag kan tänka mej att de är så.. så olika graviditeter vi har allihopa :)
  • lillabambi

hej tjejer :)
    Idag har min bebbe börjat sparka riktigt hårt och närapå hela tiden inge små buffar här inte :P min sambo och son har oxå känt idag... tänk att det kan vara så olika från dag till dag...igår var det bara små små buffar o nu rejäla sparkar coooolt :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10