Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-03-26 10:04:11 följande:
    Haha min mage är likadan. En dag var den bara där. Poff liksom. Lycka till på tisdag.
    Tack så mycket :) känns som alla redan gjort ul så det är väl min tur :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-26 10:21:46 följande:
    jo allt såg bra ut tack =) jag e överlycklig, allt såg såå fint å bra ut....å jag fick veta att jag ska få en liten prins <3 hihijag har ju nämnt mkt tidigare på den förra tråden att min mamma e "spiciell"  å igår så va måttet rågat. jag ANSYR skvaller, intriger mm. då jag sj e mkt rak som person! Å ärlig, vilket har både för å nackdelar kan det kännas som. Tror jag fungerar mer som en man där va det gäller skvaller mm.japp han dök upp på mitt rul igår, vi hade börjat så knackar det på dörren å en sköterska kikar in med huvudet å frågar-finns det ngn Samantha här....jag blev helt paff å sa jaa?In kommer han helt bestört-har ni börjat utan mig???jag blev heeelt ställd. men han var helt facinerad, å sa efteråt att känslorna va överväldigande...hahahamen men sen kom han på sig sj med att vara lite glad å ödmjuk å fort tillbax till att vara en idiot!Nu har jag bestämt mig för att inte ha med han på förlossningen.
    Åhh vad skoj med en liten pojke då får du en av varje..*myys*
    men skönt att han "skötte" sej en stund i allafall :)
    Grattis glad att allt såg bra ut :)
  • lillabambi

Jaha brudar då är de en jobbkväll /natt som gäller för mej... Glänsa lite bakom baren som gäller :)
    Varit vaken sen fem i morse och inte kunnat vilat något då dagen varit fullspäckad. Vi får se hur denna kväll slutar :)

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-27 10:25:36 följande:
    Som sagt, jag skulle ju sovit över men kunde inte somna i den stenhårda sängen, det var som att ligga på golvet..å när jag skulle vända mig om fr sida till sida vid 2 tillfällen så strålade det till typ över magen...eller om det var i sidorna....jag blev livrädd...va sjutton var det?????Sen väl hemma nu så gjorde han sig tack å lov till känna med tydliga puffar....men jag blev orolig för det som hände...?
    hej gumms:)
    kan det har varit någon sorts sammandragning eller nå sånt ?
  • lillabambi

Hej hej brudarna :)

Jobbat på krogen i fredags och resturangen i söndags så har varit galet slut och inte orkat vara inne o skrivit.. Bara småkikat lite.
    Hur är det med er?
    Ultraljud i morgon för mej och jag är galet nervös.. Usch!

• lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-03-29 11:14:47 följande:
    äsch använd på. rena, hela och fräscha saker är ju dumt att inte använda igen. lycka till imorrn! Hoppas det går superbra, ska du fråga om bebisens kön?pregga: ja babyskydd är ju ett måste :) Vi har redan tittat ut det vi ska ha, vi köper barnvagn, babyskydd som ett paket =) fast maken ska inte fixa det förräns senare. när det blir rea. hoppas jag är här då så jag kan få se det innan hihi, jag längtar så tills vi har bebis grejer runt om oss så man kan få drömma lite ;)den kära leken: mmm pizza låter gott!
    Nej vi vill inte veta bebisens kön :)
    Pregga skrev 2010-03-29 11:11:25 följande:
    hihi va spännande med ultraljud :) hihi förstår att du e nervös, det blir ju en blandning mellan skräck å förtjusning =) men det kommer gå bra ska du se ... ingen lust å handla?? det e ju jättekul, jag måste ju hejda mig nu. haha en granne kom ner å sa-jaa nu börjar det se ut som ett småbarnshem..=)
    Ja det hoppas jag verkligen..men var inte så här nervös när jag skulle på ul med sonen men nu är jag galet nervös :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 11:24:39 följande:
    men det e ju inte så konstigt att man blir, man läser det ena värre än det andra här inne på Fl...jag har lärt mig nu att sålla...annars så skulle man ju må skit..det kommer gå bra. asså jag sj tittar fortfarande i toan när jag kissar å på pappret....hoppas jag kan släppa det snart...
    haha det gör jag med undrar om jag någonsin kommer släppa det.... blivit som en vana. Håller verkligen med, inte konstigt man blir nervös :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 11:45:47 följande:
    ja eller hur....jag bara längtar tills jag kan kissa utan att kika på pappret...näe det e inte konstigt, jag har betämt mig för att ta åt mig av det positiva här inne :) jo men exakt, när jag vänder mig om eller sträcker på mig så vaknar jag av att det gör ONT!
    Kanske lugnar mej efter i morgon om allt är somn det ska men kan inte fatta att jag är så himlans nervös :(
    Nu ska jag ut på en långpromenad i snöblasket :) på återseende :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10