Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-02-28 20:16:56 följande:
    Nä, skit i dem. Dem kan ta sig i r-ven. Tänkte på ditt problem med skötbordet, kan du inte ha d hos din mamma nr ni är där & hälsar på? Jag flyttade ut alla extra/dubbleter till min mamma. Hon blev jätte glad & kände likson att hon oxå kunde förbereda sig & att hon fick en bekräftelse på att hon skulle få ha henne någon dag & även någon natt. Bara ett tips. Annars så tycker jag nog som du att visa saker ska vara nytt. Vi köpte säng & skötbord nytt & vissa kläder, sen fick vi rätt mycket kläder från makens systrar. Sängkläder syde jag egna  av våra gamla lakan & sen köpte vi nya till oss själva. Tycker att det var både dyrt med nya till barn & att nya lakan är så himla stela även om man tvättar dem.
    hahaha aa dom kan ta sig i brasan, jag fick hem skötbordet idag...det va rätt fint men inget jag ville ha..Min mamma å jag har inte riktigt den realtionen att det skulle bli aktuellt, men tack för omtanken..:)japp jag köpte sängstomme begagnat, i mkt bra skick, sen blir det vagn samt bärsele, resten köper jag helt nytt....:)
  • Bubbis10
    t0va skrev 2010-02-28 22:44:58 följande:
    hahaha ok ;)
  • Bubbis10
    t0va skrev 2010-02-28 22:44:58 följande:
    haha vet han om att du kallar han för hanen? *skratt*
  • Bubbis10
    t0va skrev 2010-03-01 00:20:52 följande:
    Värpa? Min hane säger att jag ska kalva.. fast jag värper nog heldre det låter lättare ;) 
    hahahhahha jisses, jag måste missat ngt, e det inte människor vi pratar om??
    PappaNilsson skrev 2010-03-01 00:18:54 följande:
    Längtar till augusti när frun ska värpa :)
    hahahaah har du satt på en höna eller vad??
    det här blir ju bara bättre å bättre....vaknar å får mig ett gott skratt....eller tja....
    Döööör sv skratt =)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-01 07:44:36 följande:
    Det kanske låter roligt men det är det inte. Men värre än kroppsdoft är parfym. Fy vad dåligt det får mig att må. Hoppas migränen är bättre idag!
    Naaw flåt gumman, jag menade inte att vara elak, men det lät lite kul bara...sorry, inget illa ment..jotack min migrän e borta idag, tack för omtanken. Loggar in här å får mig ett asg..här kallas vi för hönor som ska kalva, eller hanar....jisses.....
    döööör av skratt...
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-01 07:16:25 följande:
    Hej hej Nu går man in i vecka 17;)tiden går de är bra;)
    hej gumman, jaa då vi ligger exakt lika i tiden så joinar jag dig in i V 17 idag

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, haha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-01 07:41:59 följande:
    God morgon! Snart slutar jag att jobba, skönt! Haha jag dööör! Värpa? Nä men hon är väl ändå ingen höna? Haha nä nu räcker det med djurtermer vi är kvinnor som väntar barn tillsammans med våra män.
    Godmorgon babe =)
    jaa jag e då ingen höna iallafall, å jag ska inte kalva...hahahahaha
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-01 07:53:12 följande:
    Det är lugnt. Jag är inte den som tar illa vid mig så lätt. Bra att det är bättre med hövvet!
    hehe va bra för det va inget illa ment bakom. Jo, det e skönt...det e fruktansvärt å jag kan ju inte ta min medecin heller....
    jag funderar på detta med att kalla sin respektive för ett tilltal som djur.,,å när jag tänker efter så står mitt x namn i telefonboken som kloak råttan, hahahaha
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-03-01 07:34:03 följande:
    hej allesammans, har inte haft någon tid alls för datorn, hela helgen har vart full rulle. o u behövs vila känner jag!! Är helt slut. trött i ben o rygg. bäckenet. shit man blir ju riktigt gammal med barn i kropp! :-S Dags att slänga iväg barn till skolan sen sova igen öfrhoppningsvis.
    Hej =)
    ja det där lät inget trevligt, vi undrade just vart du tagit vägen....
    Hoppas du mår bättre snart...jag skulle med sovit en stund till tänkte jag, men icke..hahahah
    kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10