Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

sofie och laura skrev 2010-05-28 07:31:32 följande:
    Godmorgon mina kära!Igår kom barnens farmor och farfar hem från kroatien och hade en hel hög presenterLaura fick 4 nya plagg. 1 klänning, 3 kjolar mwd tillbehörande tshirt Leo fick en jätte gullig komplett.Själv en hel hög med godis mmmmmmPappan kom hem från en kryssning och med sig hade han köpt en lundmyr påse till bebisen 2 nappar, mössa, body, strumpor så söttttttDet var det första han har inhandlat till något barn =)
    hihi åå då blir man glad ju :)
  • Bubbis10

Asså jag visade ju positivt på GBS, men i mkt liten mängd så dom vill inte ens behandla mig förens det e dags att föda, å vad gör jag då? jo jag kollar upp det på nätet....nu önskar jag att jag inte gjort det...SUCK!!!
    pratade med en Bm om det nu som sa att det va så lite att det inte behövdes ngn behandling, men undrar hur säkra dom e då?

• Bubbis10
    Malten skrev 2010-05-28 10:26:38 följande:
    Jag tror du kan lita på deras bedömning. Själv ska jag nog få svar på om jag har uvi idag, men vet inte om de ringer oavsett eller bara om det visat nåt. 
    mjo hon jobbade på spicialmödravården så jag får anta att hon vet vad hon pratar om...
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-05-28 10:30:19 följande:
    ja det tror jag absolut, du kan vara lugn :)
    hihi tack....ska begära ett nytt urinprov den 3dje när jag ska dit..:)
    om det e en bakterie ökar den inte då automatiskt i mängd?
  • Bubbis10

får ofta Sd när jag e kissenödig, tror ngn mer skrev det va?

• Bubbis10
    Malten skrev 2010-05-28 10:31:28 följande:
    Yes nu är jag inne i v28 och tredje trimestern! Nu drömmer även bebisen läste jag, tufft!
    hehe Grattis till ny vecka :)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-05-28 10:28:32 följande:
    Drömde om förlossningen inatt. Den vara bara extremt långdragen och hela min fam var med, men nån bebis kom det inte ut innan jag vaknade iaf. Ska nog börja läsa på mer kring förlossningen och ta ställning till vad jag ska ha för önskemål kring smärtlindring. 
    Minns inte vad den heter nu men jag ska ta de där 2 sprutorna på varsin sida om livmodern, INTE eda..då jag har skolios, å det finns en risk med i bilden då. sen hjälpte den inte ett smack med dottern då dom satte den 1 gng å det blev fel...å dom vågade inte prova igen, med risk för förlamning.
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-28 10:27:46 följande:
    Morrn morrn!Det här med hur mycket bebisen rör sig.. min är så tvärlugn på nätterna, kan få nån liten puff när jag går upp och kissar, men inte varje gång. Det är mest livat mitt på dagen och vid 21-22 på kvällen.Hoppas det håller i sig, hehe
    hihi min e tvärlugn på dagen ,håller mest på å busa på kvällstid...
  • Bubbis10
    augustibarn10 skrev 2010-05-28 10:50:36 följande:
    Vad är det för risk med att ta eda om man har skolios? Jag har också det, men inte så mkt.
    ok, ja asså jag har inte så mkt heller, men dom sa när jag skulle föda lillan att dom testar å sätta den 1 gng å går det inte så gör vi inte det igen, för risken för fölamning finns då...sa dom då.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10