augustibarn10 skrev 2010-05-28 21:41:26 följande:
Niferex ska tydligen också va lite snällare mot magen. Jag tar den med vanlig apelsinjuice, men ska kanske testa den du dricker istället för mitt järnvärde hade inte ökat alls mycket under månaden som gått :(
jo asså denna juicen e nog bra tror jag, den fångar upp järnet mer...tror jag iallafall, mitt värde låg på 125 sist å det var hon fullt nöjd med, får la se nu den 3dje. jag äter ju inget rent kött nu så....
augustibarn10 skrev 2010-05-28 21:51:54 följande:
Hehe, ja jag menade citera. Får skylla på att jag är helt inne i examensarbetet ;) Jag tycker att det är lite konstigt att bm inte kollar värdena oftare. Jag fick veta att jag har gbs vid andra träffen och det är ju evigheter sen dess känns det som. Ska nog be om ett nytt test och se så det inte har ökat.
haha ok, examensarbete i? jo jag håller med dig där, dom borde ju göra lite tätare kontroller kan man tycka men dom anser väl inte att våra värden var alarmerande, men jag ska kräva nytt urinprov nu den 3dje, tog ju ett nu när jag var uppe för ett par dar sen men jag ska begära mera kontroller för detta. helt klart! å visst känns det lite nonchalant att ens behöva be om det.
asså när jag fick dottern så hade vi mkt mer å tätare besök hos Bm, ida e det knappt ngt. det kommer la sluta med att Mvc upphör helt.