-
hehe jo ja börja känna i helgen och i går när ja lägger mig ner så börjar den ;)de är så mysigt!den kära leken skrev 2010-03-30 09:18:16 följande:Jag tror jag kände trollet på magen för första gången igår. Den levde rövare och for runt. Mer på ena sidan. Då la jag handen på megn och poff, en riktig spark rakt på handen. Haha. -
hmm ne ja undrar oxå!!men ja har inte hört nått?den kära leken skrev 2010-03-30 09:24:27 följande:Nån som vet hur det gick för schnappi igår? -
jo skönt att solen lyser;)SweetLilly skrev 2010-03-30 10:05:55 följande:Morrn morrn!Usch i natt hade jag så ont i rygg och ligament att jag nästan ville börja gråta där mitt i natten, men det blev bättre framåt morognen så nu fick jag sovit 3 timmar utan det värsta, det var skönt.En underbar morogn är dte iaf, solen lyser -
sådär då har man vilat lite;)
nu äter ja lite vart matlådan sen i går ris och köttgryta starkt och gott;)
har ni förslag på middagar så får ni komma med förslag!! -
hmm jo ja tycker de är skit svårt med mat nu!!;)SweetLilly skrev 2010-03-30 12:10:43 följande:oj, ja det där med mat har ju varit svårt på det sista, men ska tänka på vad vi ätit senaste veckan..LasagneChili con carnePannkakorBöngryta med risBaconlindad kycklingfile med quinoaKycklingsalladFiskgratäng med blomkål
men i dag får de bli potatisgratäng med kryddkorv :) -
mmm de blir ju super gott:)Pregga skrev 2010-03-30 12:25:40 följande:hihi å idag ska jag laga hemmagjorda köttfärsbiffar med potatismos, gräddsås mm.... -
gud va härligt de är när man känner mini i magen hihi;)
-
tjejer vet ni om man kan boka upp sig på ett köns ultraljud vad kostar sånt??
ska man fråga barnmorskan??? -
okej har hittat 2 st som ja skicka till och fråga va de kosta!Pregga skrev 2010-03-30 18:39:40 följande:Du gör det på privat klinik, det brukar kosta mellan allt fr 450-1000 kr beroende på var du gör det. Här i gbg har vi 450 kr. samt 500 kr på olika kliniker.sök på privat barnemorske grupp i ditt landsting.
för sambon sa de att de är ju lite synd att vi inte får se den nått mera förens den 15 augusti! -
Morrn Morrn tjejer!
Fy man sover inte alls lika bra som förr;)
i dag ska ja städa lite här hemma!
får ju besök i morrn av min pappa och mina små syskon!
hmm kolla upp ett ställe i östergötland som tog reda på könet och att ja får ett ul til för 650 kr de va ju inte så farligt!!
va sambon som sa att de va lite synd att vi inte har något mera ul innan den ska komma ut!!så tänkte om man kanske skulle ta en sista koll man skulle vara i vecka 25-34