Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-03-31 08:49:30 följande:
    Linköping har ett ställe du kan kolla könet men vet dock inte priset.
    jo men va storken ja kolla på!
  • puchelina88
    puchelina88 skrev 2010-03-31 08:50:27 följande:
    jo men va storken ja kolla på!
    storken ligger i linköping!
    sen va de ett ställe till ja maila till
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-31 10:42:52 följande:
    haah imon gumman byter vi V :)Tjejer det har hänt ngt HELT fantastiskt!!Min lille grabb har vart aktiv sen 7 imorse,Så kraftigta sparkar, puffar att jag vaknade av dom flera gng, hahahaah LJUVLIGT!Jag lyfte på täcket å vad ser jag, en liten fot eller hand som drar sig fr ena sidan av magen till mitten..hahahaha jag ville fånga han men lät bli....jisses va han känns nu å det syns det tom på utsidan....hahahah
    UNDERBART;)
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-31 10:48:48 följande:
    hihi ok så menar du, ja ok...sdå..haha tack gumman å d-samma =)Jaa han har hållt på HELA morrnen, jag vaknade säkert en 4-5 gng av det...haha till slut va jag tvungen att lyfta på täcket, å jag började skratta högt när jag såg det...hahaha det va som om-ey morsan, VAKNA NU!!! hahaha hihii jo jag e på strålande humör nu, haha jag som vart så orolig å inte kännt han fr å till.......till det här, haha han väcker mig så hårda puffar har det vart =)
    ja har känt min varje dag i från i fredags när ja lägger mig ner så börjar den;)de är som att ja inte få lägga mig ner hihi;)
  • puchelina88
    elinnnnn skrev 2010-03-31 11:13:46 följande:
    tack :) ja om det nu blir någon nästa gång. kanske är det mening att vi inte ska få veta innan den kommer ut? hahasåg ni pratat bröst igår/imorse. mina har också växt jag hade 80c innan, jag köpte en d kupa för 2 månader sen men den är för liten nu, brösten hoppar ur hela tiden..har ni också jättetorra bröstvårtor? mina flagnar/flagar och även på vårtgården... man får kanske bli lite bättre på att smörja in dem
    hmm jo ja flagnar oxå men köpte bröstvårdsalva och smörjer med!
  • puchelina88

ne nu ska ja ta och städa lite i morrn kommer pappa och mina 2 syskon på 5 och 9 år dom är såå glada att dom ska bli morbror och moster dom ska få se mini på tvn i morrn ska bli kul och se va dom säger;)
    vi hörs senare sen tjejer!!

• puchelina88

Här börjar dom i vecka 25 så ha fått en tid den 29 april till Bm då blir de lysna hjärtat mm!

• puchelina88

jaa nu har mitt paket kommit som ja beställde i från 4mom en kjol ett linne ett par trosor och sen bebiströjan som ja har längtat efter;)så blir att hämta de i dag efter kl 17 hihi är såå glad;)

• puchelina88
    den kära leken skrev 2010-03-31 15:34:52 följande:
    Vad roligt!
    hihi man känner som barn på nytt som på julafton;) att man kan bli så glad:)
  • puchelina88
    den kära leken skrev 2010-03-31 15:41:32 följande:
    jag ska åka och kolla på en barnvagn nu. Hoppas den är fin
    va kul hoppas de blir ett köp;)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10